וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מרוצים מכריס ג'ונס: "נקווה שיראה עקביות גם ביורוליג"

21.2.2021 / 7:59

אחרי ניצחון ליגה שישי ברציפות ודאבל דאבל של הרכז האמריקאי, הציפיות ממנו עולות: "מתחיל להראות שאפשר לסמוך עליו גם בעונה הבאה". לקראת נהריה יכניסו במועדון את נותני החסות והמפרסמים

שחקן מכבי תל אביב כריס ג'ונס. דני מרון
מראה שיש על מי לסמוך. ג'ונס/דני מרון

מכבי תל אביב רשמה אמש (שבת) את ניצחונה השישי ברציפות בליגת העל כשהביסה בביתה 75:98 את בני הרצליה ושמרה על יתרונה בראשות הטבלה. השחקנים של יאניס ספרופולוס המשיכו בתקופה הנהדרת בליגה, כשהם שמים מאחוריהם את המשחק החלש נגד מילאנו ביום חמישי, שצמצם משמעותית את סיכויי ההעפלה שלהם לשלב הפלייאוף ביורוליג.

הקבוצה של יאניס ספרופולוס נראתה פחות טוב ברוב שלבי המחצית הראשונה, כשכחמש דקות למחצית היא אמנם הוליכה 31:35 אך ההגנה שלה לא תפקדה. במצב של 36:40, חצי דקה למחצית החלה הקבוצה בריצת 0:12 לתוך הרבע השלישי ומהרגע הזה לא הורידה את הרגע מהדוושה כשהפער רק הולך וצומח. שישה שחקנים קלעו בספרות כפולות עבור הצהובים כשמעל כולם היו אנטה ז'יז'יץ' עם 19 נקודות ו-7 ריבאונדים וכריס ג'ונס עם 14 נקודות ו-10 אסיסטים. גם לעוז בלייזר עם 15 נקודות היה משחק טוב מאוד.

"אני חושב שעשינו עבודה טובה בחמש הדקות האחרונות של הרבע הראשון ובמחצית השניה", סיכם אנטה ז'יז'יץ', "שלטנו במשחק כולו, הכל התחיל בזכות ההגנה הטובה, היינו טובים במתפרצות וקלענו זריקות שהחטאנו במחצית הראשונה, הנענו את הכדור טוב מאוד, כולם זכו לשחק וכולם עשו עבודה נהדרת".

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
קבוצתו התעוררה במחצית השנייה. ספרופולוס/דני מרון

במכבי תל אביב היו מרוצים מההתאוששות מההפסד למילאנו ובעיקר מהיכולת של כריס ג'ונס: "זה לא פשוט לבוא ולשחק אחרי מכה מורלית כזאת", הודו במועדון. "להוסיף לזה שסקוטי קצת פצוע, ואלייז'ה והאנטר קיבלו מנוחה, זה יכול היה להיות תירוץ למשחק חלש אבל הרמנו את עצמנו בזמן. כריס בזמן האחרון מוכיח שהוא בכושר מצוין ונכנס לקבוצה. הוא מנהל משחק אמיתי, ונקווה שגם אם העונה ביורוליג תיגמר בקרוב הוא יראה עקביות גם שם ושאפשר לסמוך עליו ברמה הזאת לקראת העונה הבאה".

גם ז'יז'יץ' הצטרף למחמאות לג'ונס: "הוא עשה עבודה טובה מאוד,עם 10 אסיסטים, זה הרבה. הוא הכניס למשחק כל שחקן שהיה על המגרש. זה קל מאוד לשחק איתו ,הוא שחקן טוב, בן אדם נהדר, שימשיך לשחק כמו שהוא משחק".

שחקן מכבי תל אביב אנטה ז'יז'יץ'. דני מרון
גם הוא פרגן לג'ונס. ז'יז'יץ'/דני מרון

מחר תפגוש מכבי תל אביב במשחק ליגה נוסף את עירוני נהריה (21:00, ספורט 5) כשהמשחק אמור להיות אירוע הספורט הראשון בישראל אליו יכנס קהל לפי מתווה החדש של משרד הספורט. במכבי תל אביב מתכוונים להכניס למשחק 300 אוהדים שקשורים לנותני החסות והמפרסמים של הקבוצה, כפי שעשו במשחקי היורוליג כשניתן היה לעשות זאת, ובשלב השני, עם הגדלת מספר הצופים, להתחיל להכניס גם קהל חיצוני. "אני מתרגש לקראת כניסת הקהל, עוד לא ראיתי אוהדי מכבי העונה ואני מצפה לזה", אמר ז'יז'יץ' בתגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully