וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההפסד למילאנו: מכבי תל אביב פוגשת את בני הרצליה במטרה לשוב לנצח

19.2.2021 / 13:59

המחזור ה-18 בליגת העל (שבת, 20:30, ספורט 5): פחות מ-48 שעות אחרי ההפסד שהקטין את סיכויי ההעפלה של הצהובים לשלב הבא ביורוליג, הם יארחו את הקבוצה המשתפרת של דרוקר. ווילבקין לא להתלבש, כך גם האנטר ובריאנט

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
מכבי תל אביב תתאושש בליגת העל? ספרופולוס/דני מרון

בעוד נבחרת ישראל משחקת במוקדמות אליפות אירופה בפולין, תפגוש מחר (שבת, 20:30, שידור ישיר בספורט 5) מכבי תל אביב את בני הרצליה במשחק שהוקדם מהמחזור ה-18. שתי הקבוצות ישחקו מאחר ולאף אחת מהן אין נציגים פעילים בשורות הנבחרות הלאומיות. בסיבוב הראשון בהרצליה ניצחה מכבי תל אביב 86:92 אחרי הארכה כשאנטה ז'יז'יץ' קולע 18 נקודות לזכותה. בהרצליה הצטיין פרנק גיינס, שכבר הספיק לעזוב, עם 34 נקודות.

מכבי תל אביב שבה לפנות בוקר לישראל אחרי ההפסד המאכזב למילאנו בחזרתה ליורוליג אחרי שלושה שבועות וחצי. למרות שעדיין קיים סיכוי קטן להעפיל לפלייאוף במפעל האירופי, בקבוצה מתחילים להפנים כי העונה האירופית הנוכחית צפויה להסתיים עם סיום העונה הסדירה, אך עדיין מבקשים מהשחקנים לא לוותר. בהפסד במילאנו קיבלה מכבי תל אביב יכולת חלשה מסקוטי ווילבקין, שלא קלע ב-18 דקות, והוא לא יתלבש למשחק נגד הרצליה בשל פציעה באצבע בידו הימנית שהגבילה אותו במשחק. גם אותלו האנטר ואלייז'ה בריאנט ישבו בחוץ מול הקבוצה מהשרון. טי ג'יי קליין, שלא התלבש נגד האיטלקים והיה נראה טוב נגד הפועל חולון ביום ראשון, צפוי להמשיך לקבל הזדמנות להוכיח את יכולתו במסגרת המקומית.

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין מול שחקן ארמני מילאנו מלקולם דילייני. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
ככל הנראה ייעדר. ווילבקין/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בני הרצליה כבר הייתה עמוק במקום האחרון בטבלה אחרי שבעה מחזורים, כשלא רשמה ולו ניצחון אחד, אלא שמאז הקבוצה של שרון דרוקר עשתה מהפך גדול ביכולת ובמאזן עם חמישה ניצחונות משבעה משחקים, והתקרבה אפילו למקום שמוביל לפלייאוף. בהרצליה יודעים שהגעה ליד אליהו מהווה מבחן גדול עבורם בשלב הזה, אך מקווים כי הבריחה שעשו מהתחתית הלוהטת תגרום להם לשחק כדורסל משוחרר יותר. בקבוצה טוענים כי הגארד ג'ארד קנינגהאם עדיין לא בכושר משחק, אך טרל פארקס יהיה הזר שלא יירשם למשחק מול הצהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully