וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ג'סטין טילמן חתם

19.2.2021 / 11:30

שחקן הפנים האמריקאי (25, 2.03) שהצטיין בעונה שעברה בגלבוע/גליל ולא הרשים העונה באיטליה ובטורקיה, יחליף את ג'יי פי טוקוטו הפצוע. איבד במהלך השנה את שני הוריו שחלו בקורונה

הפועל תל אביב מתחזקת: הקבוצה החתימה היום (שישי) את שחקן הפנים האמריקאי ג'סטין טילמן ששיחק בעונה שעברה במדי הפועל גלבוע/גליל. הקבוצה התעניינה בטילמן עוד לפני כחודשיים, לפני שצירפה את שחקן הפנים טייריק ג'ונס, אך החליטה להחתים אותו עקב הפציעה של ג'יי פי טוקוטו.

ג'סטין טילמן שחקן הפועל גלבוע/גליל (משמאל) קולע מעל אירזוני ריד שחקן אליצור אשקלון. ברני ארדוב
יעשה את הבכורה מול האקסית. טילמן/ברני ארדוב

טילמן (25, 2.03) הוא בוגר אוניברסיטת וירג'יניה קומנוולת' משנת 2018. את עונת הבכורה שלו במקצוענים העביר בליגה בקוריאה ובליגת הפיתוח. בקיץ 2019 נחת בגלבוע/גליל והיה לאחד משחקני הפנים הטובים בליגת העל עם 19.9 נקודות ו-10.3 ריבאונדים בממוצע למשחק.

הוא בחר שלא לשוב לגלבוע אחרי פגרת הקורונה, כשבמקביל הוא מאבד את שני הוריו בשל הקורונה. בקיץ חתם בקאנטו האיטלקית, אך עזב אותה לאחר שלא התאקלם. בינואר חתם בבורסהספור הטורקית ובחמישה משחקים רשם רק 5.8 נקודות למשחק.

הפועל תל אביב, שמתמודדת בימים אלה עם שלושה מאומתים לקורונה, מחפשת לצרף גארד-פורוורד אמריקאי בנוסף לשחקן פנים, כשמי שיגיע אמור להחליף את ג'ון דיבלר. משחק הליגה הבא של האדומים הוא ביום ראשון הבא נגד גלבוע/גליל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully