וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אוסטרליה: נובאק דג'וקוביץ' הביס את אסלן קראצב בדרך לגמר

הסרבי ניצח בקלות 3:6, 4:6, 2:6 ויפגוש את המנצח בין מדבדב לציציפאס. אצל הנשים אוסקה הדיחה את סרינה, גם בריידי בגמר

הטניסאית היפנית נאומי אוסקה. רויטרס
עוד ניצחון מרשים. אוסקה/רויטרס

שלב חצאי הגמר באליפות אוסטרליה יצא לדרך הלילה (בין רביעי לחמישי) בקול תרועה רמה, כשנאומי אוסקה עלתה לגמר והדיחה את סרינה וויליאמס. בגמר היא תפגוש את ג'ניפר בריידי שגברה על קרולינה מוחובה. בטורניר הגברים נערך חצי הגמר הראשון, כשנובאק דג'וקוביץ' דילג מעל אסלן קראצב המפתיע. מחר הוא יידע מי יהיה היריב שלו במשחק על התואר: סטפנוס ציציפאס או דניל מדבדב.

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. Andy Brownbill, AP
ניצחון קליל. דג'וקוביץ'/AP, Andy Brownbill

גברים

נובאק דג'וקוביץ' (1, סרביה) - אסלן קראצב (רוסיה) 3:6, 4:6, 2:6

מסע הקסם של אסלן קראצב הסתיים עם תבוסה חד צדדית למדורג מספר 1 בעולם, שרחוק עכשיו נגיעה מזכייה באליפות אוסטרליה בפעם התשיעית בקריירה והשלישית ברציפות. הרוסי שקיבל מחמאות מיריבו ערב ההתמודדות, לא ויתר לרגע, ניסה ונלחם, אבל הבדלי הרמות היו גדולים מדי. נולה שבר שש פעמים בדרך לניצחון, בעוד קראצב מבצע כמות גדולה של טעויות, רודף אחרי יריבו ולא מצליח באמת להשיג אותו.

סרינה וויליאמס מברכת את נאומי אוסקה על העפלה לגמר אוסטרליה. רויטרס
המסע לעבר התואר ה-24 נפסק. סרינה מברכת את אוסקה/רויטרס

נשים

נאומי אוסקה (3, יפן) - סרינה וויליאמס (10, ארה"ב) 3:6, 4:6

הרצף האדיר של אוסקה נמשך. אחרי שכבר נראתה בדרך הביתה מול גרביניה מוגורוסה והצילה שתי נקודות משחק בסיבוב הקודם, היפנית נראתה הפעם חדה ודומיננטית מהרגע הראשון, כשהיא משיגה את ניצחונה ה-20 ברציפות, עולה למאזן חיובי במפגשים מול סרינה (2:3) ומנחילה לה הפסד ראשון אי פעם בחצי הגמר במלבורן, ועולה לגמר בפעם השנייה. מנגד, וויליאמס מסיימת את הטורניר בטעם מר, אחרי שהגיעה עד כדי מרחק של שני ניצחונות בלבד מתואר הגרנד סלאם ה-24 בקריירה שהיא כל כך מחפשת. האמריקאית שהזכירה נשכחות באליפות, תסתפק בטיפוס למקום השביעי בדירוג העולמי.

ג'ניפר בריידי, טניסאית אמריקנית. רויטרס
שיא הקריירה. ברידיי/רויטרס

ג'ניפר בריידי (22, ארה"ב) - קרולינה מוחובה (25, צ'כיה) 4:6, 6:3, 4:6

הישג גדול לבריידי, שעלתה לראשונה לגמר של טורניר גרנד סלאם וביום שבת תנסה להדהים את נאומי אוסקה. האמריקנית בת ה-25 הציגה טניס אגרסיבי, צברה מומנטום, איבדה אותו במערכה השנייה, אבל הצליחה להתגבר על הקשיים בדרך למשחק על התואר. המשחקון האחרון היה מותח במיוחד: בריידי איבדה ארבע נקודות משחק, מוחובה פספסה שלוש הזדמנויות לשבור ובסופו של דבר האמריקנית עמדה במתח וניצחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully