וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציציפאס התרגש: "עפתי כמו ציפור על המגרש. אין לי מילים"

היווני הפך לשלישי בהיסטוריה שמנצח את נדאל אחרי פיגור 2:0 במערכות: "לא אשקר, כבר הייתי לחוץ, אבל אז הכול עבד לי"

סטפנוס ציציפאס, טניסאי יווני. רויטרס
"הרגשה מדהימה להיות שותף למאבק ברמה כזו". ציציפאס/רויטרס

"אין לי מילים לתאר את מה שקרה כרגע על המגרש", אמר היום (רביעי) סטפנוס ציציפאס אחרי שרשם את אחד הניצחונות הגדולים בקריירה שלו. היווני שמדורג 5 באליפות אוסטרליה, חזר מפיגור 2:0 במערכות נגד רפאל נדאל וגבר על אחד הטניסאים הגדולים בהיסטוריה 6:3, 6:2, 6:7 (4), 4:6, 5:7.

ציציפאס הפך היום לטניסאי השלישי שמצליח לחזור מפיגור 2:0 נגד רפאל נדאל ולנצח אותו. רוג'ר פדרר עשה את זה אי שם בטורניר מיאמי 2005 ופאביו פוניני רשם את קאמבק חייו באליפות ארה"ב ב-2015. היום הגיע תורו של היווני בן ה-22, שהיה בן 10 כשהשור ממאיורקה הניף את התואר במלבורן בפעם הראשונה וגם האחרונה.

נדאל קיווה לזכות באוסטרליה אחרי 12 שנים ארוכות ולהניף תואר גרנד סלאם מספר 21 - יותר מכל טניסאי גברים אחר בהיסטוריה. בינתיים הוא נשאר בתיקו עם רוג'ר פדרר ואחרי המשחק אמר: "הוא שיחק יותר טוב ממני ברגעים המכריעים. נשארתי חיובי וזה לא הספיק. לפעמים זה מספיק, היום לא".

רפאל נדאל, טניסאי ספרדי. רויטרס
"הוא שיחק יותר טוב ממני ברגעים המכריעים". נדאל/רויטרס

"הטניס שלי מדבר בעד עצמו", המשיך ציציפאס, "זו הרגשה מדהימה להיות שותף למאבק ברמה כזו ולתת את כל כולי על המגרש. לא אשקר, התחלתי להיות לחוץ במהלך המשחק. אני לא יודע מה קרה אחרי המערכה השלישית, עפתי כמו ציפור. הכול עבד לי, ההרגשה נפלאה".

ציציפאס ישחק בחצי הגמר נגד דניל מדבדב שמגלה יכולת גבוהה מאז פתיחת הטורניר. "הוא יריב שנמצא בכושר ממש טוב", אמר היווני, "יש לו 19 ניצחונות רצופים וכולם יודעים שהוא בכושר מצוין. הוא הולך לעשות לי חיים קשים, אבל כל משחק נוסף שאני משחק בטורניר הזה הוא ברכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully