וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דולב חזיזה: "מעולם לא הרמתי יד על אדם! מוכן לעבור פוליגרף"

17.2.2021 / 17:21

קשר מכבי חיפה, שיחמיץ את ארבעת המשחקים הקרובים, הגיב לעונש: "אין שחקן אחד בהפועל חיפה שיכול לומר שנהגתי כלפיו באלימות. מבטיח שהאמת תהיה לצדי". במועדון הסבירו את עסקת הטיעון לגביו: "מאמינים אמונה שלמה בגרסה של דולב, פעלנו למזער נזקים"

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי חיפה 3:0/ספורט 1

מכבי חיפה הגיעה היום (רביעי) לעסקת טיעון עם תובע ההתאחדות לכדורגל ושחקניה קיבלו עונשי הרחקה בעקבות המהומה בדרבי החיפאי. את העונש הגדול מכולם קיבל דולב חזיזה, שייעדר משלושת המשחקים הקרובים של מוליכת ליגת העל ויחמיץ אחד נוסף בגלל כרטיסים צהובים. המשמעות: הוא לא ישחק נגד הפועל אום אל פאחם בסיבוב ח' של גביע המדינה בשבת, ואז ייעדר גם ממשחקי הליגה מול עירוני קרית שמונה, הפועל תל אביב ומכבי פתח תקוה.

דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה. דני מרון
נלחם על האמת. דולב חזיזה/דני מרון

חזיזה הגיב לעונש וכתב באינסטגרם: "מעולם לא הרמתי יד על אדם! בשום סיטואציה בחיים ובכדורגל בפרט. אני אחד שנלחם. עבור המועדון שלו, עבור הקהל שלו ובעיקר נלחם על האמת. אין שחקן אחד בהפועל חיפה שיכול לומר שהרמתי עליו יד או נהגתי כלפיו באלימות. אני מוכן ואפילו רוצה לעבור פוליגרף באופן פרטי, ואני מתחייב לכם שהאמת תהיה שם. היא תהיה לצדי".

עוד כתב חזיזה: "המצלמות לא ראו שום דבר, כי לא היה שום דבר. ומלחמה מול שופט, מילה כנגד מילה, נראה לי כצעד פחות הגיוני. אני מקבל את הדין ואת העונש של הרחקה מ-3 משחקים (סה"כ 4) על אף שהוא לא תואם את הסיטואציה. מבטיח שאחזור בקרוב חזק הרבה יותר. אוהב אתכם".

שלמה וייס על עסקת הטיעון

במכבי חיפה הסבירו כי הייתה התלבטות לא פשוטה האם לכלול את דולב חזיזה בעסקת הטיעון. במועדון אמרו: "אנחנו מאמינים אמונה שלמה בגרסתו של דולב שלא הרים יד. אין לנו ספק בכך. בדו"ח השופט נכתב כי הוא ראה את דולב ולהבנתנו השופט טעה בזיהוי. יחד עם זאת הבנו שבדין עצמו דולב עלול לספוג עונש ופעלנו למזער את הנזק שנגרם, על אף שדולב לא היה מעורב בקטטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully