וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הודיעה: ניקיטה רוקאביציה חיובי לקורונה

17.2.2021 / 17:48

מלך השערים חש ברע, נבדק והתגלה כי הוא נדבק בנגיף. בשבוע האחרון התאמן בנפרד בגלל הפציעה, שחקני הקבוצה בכל זאת יעברו בדיקות. האוהדים מתלוננים על ריבוי טעויות קריטיות נגד הקבוצה ומתכוונים להגיע לבתיהם של רונית תירוש ויריב טפר

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי חיפה 3:0/ספורט 1

ניקיטה רוקאביציה נדבק בקורונה. במכבי חיפה הודיעו היום (רביעי) כי בבדיקה לנגיף קורונה נמצא מלך השערים חיובי. רוקאביציה, שלא שיחק במחזורים האחרונים בגלל פציעה, התאמן בנפרד מחבריו לקבוצה בשבוע האחרון. למרות זאת ובתיאום עם מנהלת הליגות ומשרד הבריאות, מוליכת ליגת העל שלחה את השחקנים והצוות לעבור בדיקת קורונה באופן מיידי.

ניקיטה רוקאביציה שחקן מכבי חיפה. דני מרון
נדבק בזמן ההשבתה. ניקיטה רוקאביציה/דני מרון

אוהדי הקבוצה מתכננים הפגנות מול בתיהם של יו"ר איגוד השופטים רונית תירוש ומנכ"ל האיגוד יריב טפר, כך נודע הבוקר לוואלה! ספורט. אותם אוהדים הפיצו ביממה האחרונה סרטונים הממחישים לטענתם את טעויות השיפוט החוזרות ונשנות נגד מכבי חיפה, בניגוד לטעויות שיפוט שמשרתות לטענתם את היריבה העיקרית במאבק על האליפות, מכבי תל אביב.

אותם אוהדים מתכננים להפגין החל מהשבוע הבא, אחרי תיאום עם המשטרה ובאופן חוקי. "אם מול ביבי אפשר להפגין, אז גם מולם אפשר", אמר אחד האוהדים הבוקר, "אנחנו חוששים שלא ניקח אליפות בגלל השופטים. זה קרה בעבר ולא ניתן שזה יקרה הפעם. אם צריך, נעשה הפגנות כל שבוע עד סוף העונה".

עוד בוואלה!

עסקת הטיעון למכבי חיפה: חזיזה הורחק משלושה משחקים, מנחם משניים

לכתבה המלאה
צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה עם יגאל פריד שופט כדורגל. דני מרון
המחאה תעזור?/דני מרון

הכעס בחיפה הוא לא רק של אוהדים. גם שחקני ואנשי מכבי חיפה זועמים על איגוד השופטים וטוענים שבאופן תמוה בעיניהם במשחקים בהם יש טעויות שיפוט ברורות נגד הקבוצה, האיגוד לא מוציא דו"ח של הוועדה המקצועית. "בכל שבוע יש טעות קריטית נגד הקבוצה", אמר גורם במועדון, "האליפות עלולה להיות מוכרעת בגלל שיפוט. מישהו חייב להתעורר שם".

אחד השחקנים טען בוקר שבסיבוב הראשון בהפסד להפועל כפר סבא, הוועדה לא הוציאה הודעה למרות טעויות ברורות של השופט. בנוסף גם אלי חכמון שטעה לטענת אנשים במכבי חיפה בבוטות במשחק נגד הפועל כפר סבא בסיבוב השני, לא זכה לביקורת פומבית של הוועדה. הירוקים התלוננו גם שעד כה לא יצא דו"ח של הוועדה בנוגע לטעויות בדרבי החיפאי.

מבדיקת וואלה! ספורט עולה שבמכבי חיפה פנו במהלך העונה לפחות פעם אחת לאיגוד השופטים כדי לקבל הסבר על טעויות שיפוט ונענו בפירוט. גורם בהתאחדות אמר: "אם שחקני חיפה משוכנעים שהייתה נגדם טעות קריטית זה אומר שזה נכון? למכבי חיפה כמו לכל קבוצה יש זכות לפנות ולקבל הסברים ותמוה שיש את הטענות, כי הם אכן עשו כך".

עוד אצל הירוקים: קבוצת הנוער של המועדון התבשרה היום על ביטול ליגת האלופות לנוער לעונת 2020/21. אלופת ישראל אמורה הייתה לפגוש בתחילת מרץ את צ'רטנובו הרוסית במסלול האלופות המקומיות, אבל הטורניר כולו בוטל בעקבות משבר הקורונה העולמי והמגבלות השונות שהטילו מדינות רבות באירופה, המקשות על הנסיעות ועל קיום המשחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully