וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "נסתדר עם מה שיהיה בוועדת המשמעת, יש לנו סגל טוב ועמוק"

15.2.2021 / 22:50

מאמן מכבי חיפה אהב מה שראה ב-0:3 על בית"ר: "אנחנו חזקים כקבוצה ולא כבודדים, מקווה שנצא בנזק מזערי". חזיזה: "יש לחץ חיובי"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חיפה 0:2/ספורט 1

על הנייר, המשחק מול מכבי חיפה ובית"ר ירושלים אמור היה להפגיש שתיים מהקבוצות המוכשרות בישראל. בפועל, הירוקים פירקו את הצהובים-שחורים הערב (שני) עם 0:3 גדול בטדי, השכיחו את סערת הדרבי וטיפסו בחזרה למקום הראשון. אף שהתייצבה עם לחץ גדול על הכתפיים סיפקה חיפה הופעה נהדרת וניצלה טעות אחר טעות בהגנה היריבה. דולב חזיה (17), צ'ארון שרי (50) וגודסוויי דוניו כבשו (53) במשחק שבקלות יכול היה להסתיים גם בתוצאה גבוהה יותר, ברק בכר ניצל את הגארבג' טיים כדי לחלק כוחות והכניס מהספסל את מוחמד עוואד להופעת בכורה מחודשת. כעת יתפנו הירוקים להכנות לקראת משחק גביע המדינה שלהם, בעוד חמישה ימים מול הפועל אום אל פאחם.

"כשמנצחים בצורה כזו, משחק לא קל, לשלוט, להגיע למצבים, להיראות כמו קבוצה חזקה - זה דבר חשוב וצריך להמשיך ככה", אמר ברק בכר. "הוכחנו גם בדרבי, כשהיו חסרים לנו רוקאביציה, שרי ואשכנזי והצלחנו לנצח עם אופי מאוד גדול, וגם היום - הוכחנו שיש סגל עמוק וחבר'ה שאפשר לסמוך עליהם. מה שלא יהיה ביום רביעי בוועדת המשמעת, נסתדר. יש פה סגל טוב ועמוק ומי שצריך לשחק ישחק, אנחנו חזקים כקבוצה ולא כבודדים. נצטרך את כולם".

על וועדת המשמעת שמחכה לו ביום רביעי אמר המאמן הירוק: "נחכה ונראה מה יהיה, אנחנו יכולים לדאוג מעכשיו ועד רביעי, אבל מה שלא בידיים שלנו לא בידיים שלנו. אני מקווה שנצא בנזק מזערי, נתמודד עם מה שיש. היו אמוציות, אף אחד לא רצה שזה יגיע לאן שיגיע. אין טעם להתעסק בזה יותר, אלא בכדורגל. צריך להרגיע את הרוחות ולא להלהיט אותם".

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. דני מרון
הרבה לחץ השתחרר. בכר/דני מרון

דולב חזיזה אמר: "שמנו בצד את מה שקרה בדרבי וידענו כמה המשחק הזה חשוב. אני מאמין שניפגש בבית הדין וניתן את הדעת על מה שהיה שם. לא פשוט לבוא לכאן ולנצח כך. אני שמח שכבשתי ועזרתי למשחק להיפתח. גיא צרפתי עובד איתי הרבה ועוזר לי להבין את המשחק, קראתי את המצב בשער בצורה טובה. אני מקווה שנמשיך כך לסדרת ניצחונות, מחכה לנו גם גביע ואחרי זה קרית שמונה ומשחקים קשים מאוד. אנחנו מרגישים את הלחץ, אבל זה לחץ חיובי - הלחץ הזה הוא כיף, הוא תמיד טוב, תמיד יש עליך לחץ במכבי חיפה. אנחנו שמחים שחזרנו למקום הראשון ורוצים לשמור עליו עד סוף העונה. אני לא חושש לקראת ההעמדה לדין, יש דברים שאני צריך להגיד שם ובעזרת השם יהיה בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully