וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעלמו מרעשי הרקע: מכבי חיפה הרשימה למרות אירועי הדרבי

16.2.2021 / 7:55

אחרי הדרבי הסוער וההרחקות הצפויות, יעקב שחר הגיע לאימון ואנשי הצוות המקצועי במכבי חיפה עשו עבודה מנטלית שהשתלמה מול בית"ר. שרי סחט מחמאות: "כשהוא בפורמה, הוא אחד הזרים הטובים שהיו פה". כעס במועדון על שמואלביץ' שופט ה-VAR: "לא סתם ביקשנו לפסול אותו"

1.

ביום שבת האחרון, כאשר יעקב שחר הגיע לאימון מכבי חיפה, הוא ביקש מהשחקנים להתעלם מרעשי הרקע בעקבות אירועי הדרבי. אחריו גם המאמן ברק בכר ואנשי הצוות המקצועי עבדו צמוד אל מול השחקנים כדי לגרום למצב שבו על הדשא בטדי השחקנים ישכחו מאירועי הדרבי, מהעונשים העתידים לבוא, ומהביקורות ויבואו כדי לרשום ניצחון מרשים, 0:3 גדול על בית"ר ירושלים בטדי.

אמש (שני) עלו השחקנים של בכר על הדשא ומהדקה הראשונה היה ניכר שהעבודה המנטלית השתלמה והירוקים הגיעו כדי לנצח מבלי לסחוב על גבם את הימים האחרונים שעברו. "היה לנו חשוב מאוד לפתוח את המשחק חזק ועשינו את זה", אמר שחקן בקבוצה, "אנחנו מוכיחים בלא מעט משחקים העונה שאנחנו גם טובים מאוד וגם עם אופי חזק".

עופרי ארד שחקן מכבי חיפה עם סאן מנחם. דני מרון
לא נבהלים מהאתגר. חיפה/דני מרון
גודסוויי דוניו שחקן מכבי חיפה. דני מרון
שוב כבש. דוניו/דני מרון

2.

הרבה דובר לקראת המשחק על הירידה בכושר של צ'ארון שרי לאחרונה. שרי, שלא שיחק בדרבי בגלל רגישות בשריר התאומים, חזר ישר להרכב והחזיר בגדול עם אחד ממשחקיו הטובים העונה. "כששרי בפורמה הוא אחד הזרים הכי טובים שהיו פה בשנים האחרונות", קובע גורם בחיפה, "הוא רעב כל הזמן להוכיח עוד". מי שעוד זכה למחמאות גדולות היה גודסויי דוניו שממשיך להוכיח שכשהוא מקבל את ההזדמנות הוא מחזיר בשערים. לא מעט פרשנים כבר שלחו את החלוץ הבייתה, אך בכר הבהיר שלמרות ליקויים בדברים מסוימים הגנאי הוא גולר ולכן הוא משאיר אותו בסגל. "דוניו מוכיח שהוא גולר אמיתי", אמרו בקבוצה, "יש חלוצים שזה הסגנון שלהם וזה בסדר גמור".

צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה. דני מרון
חוזר לשיאו. שרי/דני מרון

3.

ביום רביעי תגיע מכבי חיפה עם לא מעט משחקני מפתח לבית הדין. בחיפה מקווים מאוד שבית הדין לא ייקח בחשבון את הפסטיבל התקשורתי לדבריהם בימים האחרונים, ויתמקד בעובדות. במועדון משוכנעים שהשחקנים צריכים להיענש, אך לא בהרחקות ארוכות טווח. בחיפה מבינים שכל השחקנים שעומדים לדין הם שחקני מפתח ומקווים מאוד לא לאבד אותם לתקופה ארוכה.

מבדיקת וואלה! ספורט עולה שדולב חזיזה סוחב חמישה צהובים וממילא אמור להיעדר במשחק הגביע מול אום אל פאחם בשבת והוא יספוג את העונש ללא קשר לאירועי בית הדין. לפי התקנון העונש, אם וכאשר יושת מבית הדין, יחל באופן מיידי ועם סיומו ייעדר השחקן משחק אחד נוסף בשל חמישה הצהובים שהוא סוחב.

בשל העונשים הצפויים, בכר יצטרך לקבל תפוקה משמעותית מהספסל ואמש החמיאו בחיפה למחליפים. בחיפה שיבחו את מוחמד עוואד ששיחק כמחליף למרות שהתאמן רק אימון אחד ואף הגיע לשני מצבים טובים והיה נייד מאוד. גם עומר אצילי זכה למחמאות וכמוהם גם מאור לוי הצעיר שנכנס ושוב הראה ניצוצות עם שני בישולים למצבים ודאים לשער. "כשיש לך מהספסל את עוואד ואצילי זה מראה על חוזקה", אמר שחקן בקבוצה, "גם מאור מוכיח שלמרות הגיל הוא ברמות האלה וכמובן שכשניקיטה ויובל יחזרו אז בכלל הספסל יהיה משודרג מאוד". מי שצפוי לשמש כבלם במשחקים הקרובים בשל ההרחקות הצפויות הוא רמי גרשון.

השופט איתן שמואלביץ', שולף כרטיס צהוב. ., מאור אלקסלסי
אנשי חיפה באו אליו בטענות. שמואלביץ'/מאור אלקסלסי, .

4.

למרות הניצחון המרשים, במכבי חיפה זועמים על השיפוט. הירוקים שקופחו לא פעם העונה, שוב טענו אמש לפנדל ברור שלא נשרק לטובתם וכן לפסילה גבולית של השער של דוניו. בחיפה הפנו אצבע מאשימה לשופט ה-var איתן שמואלביץ. "לא הפליא אותנו שקופחנו שוב כששמואלביץ' בוואר", אמר גורם בקבוצה, "לא סתם פנינו כמה פעמים בבקשה לפסול אותו. זה כבר לא ייתכן שכל שבוע מקפחים אותנו בהחלטות ברורות".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully