וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי ברדה: "במחצית שחקנים ביקשו לצאת כי הם גמורים"

15.2.2021 / 22:57

מאמן בית"ר ירושלים ניסה להסביר את ההתפרקות מול מכבי חיפה: "הקבוצה הזאת עשרה ימים לא התאמנה. נתנו הכול נגד נתניה. זו תקופה שאי אפשר לנתח אותה. נחפש שחקנים רעננים למשחק הבא"

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי חיפה 3:0/ספורט 1

לראשונה מאז מרץ 2017, הפסידה בית"ר ירושלים בטדי למכבי חיפה - ולא סתם הפסידה. הקבוצה מהבירה התפרקה הערב (שני), הובסה 3:0 אחרי תצוגה הגנתית מחפירה, כשרק יכולת טובה של איתמר ניצן בין הקורות מנעה הפסד גבוה יותר. שחקני ההגנה הירושלמים ביצעו אינספור טעויות אותן ניצלו הירוקים פעם אחר פעם, ואם ההפסד לא מספיק, הרי שאוראל דגני הורחק (55). הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה תקווה להתאושש כבר בעוד שלושה ימים, כשתתארח אצל בני סכנין בידיעה שהפסד נוסף עלול לגרות אותה לקרבות התחתית.

עידן ורד שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
נפלו מהרגליים. ורד/דני מרון
מאמני בית"ר ירושלים סלובודן דראפיץ', שי ברדה. דני מרון
ערב אומלל להגנה הירושלמית. דראפיץ' וברדה/דני מרון
עידן ורד שחקן בית"ר ירושלים עם אורי מגבו. דני מרון
הגנה רעה. בית"ר/דני מרון

מאמן בית"ר ירושלים שי ברדה: "יצאנו בזול? יכול להיות. התחלנו את המשחק עם אנרגיות ורצון של השחקנים. עשינו טעות, גול שהוא בישול שלנו. הגענו לשני מצבים ולא כבשנו. במחצית השנייה היה סיפור אחר לגמרי.

"אנחנו בתקופה שאי אפשר לנתח אותה. אם במחצית שחקנים מבקשים לצאת כי הם גמורים כי הם שיחקו נגד נתניה, ואין לך כוחות להרים מהספסל, ואחר כך עוד טעות, קיבלנו אדום... אבל אלה משחקים שאנחנו כמאמנים חייבים לעשות 'דליט', אנחנו חייבים להישאר חזקים עבור השחקנים ולעלות עם שחקנים לא עייפים".

על העומס: "אנחנו בעונת קורונה, אף אחד לא יודע איך להתמודד עם הסיטואציה הזאת, אף אחד לא חווה עונה כזאת. נהיה חייבים לעשות ריענונים, להרים את השחקנים, זו לא סיטואציה קלה. קבוצות אחרות? הקבוצה הזאת עשרה ימים לא התאמנה. היא נתנה הכול נגד נתניה. עכשיו צריך לדעת להרים את עצמנו, יש קהל שאמור לחזור. העונה הזאת מאתגרת אותנו כאנשי מקצוע, זו עונה שונה, ורק מי שיידע להסתגל לזה יוכל להצליח.

"היינו עם שלושה ניצחונות מארבעה משחקים, היום היינו פחות טובים. אין זמן לתירוצים ולהבתכיינות, לא אוהב שמרחמים עלינו. נשתדל לעלות למשחק הבא עם השחקנים הכי רעננים כדי לצאת מזה"

שוער בית"ר איתמר ניצן, שמנע מקבוצתו תבוסה כבדה יותר, אמר: "לצערי הפסדנו לקבוצה הטובה יותר, אבל אנחנו ממשיכים הלאה. יש עוד דרך ארוכה, אנחנו רוצים להיצמד כמה שיותר אל הפלייאוף העליון ולהוציא משהו מהעונה הזו. ניסינו לשחק כדורגל, אבל עשינו טעויות ושילמנו על זה מהר מאוד. אני לא רוצה להשתמש בתירוצים של קורונה ודברים כאלה. אני הרגשתי מושפע מהקורונה ואני בטוח שהשחקנים שיותר ניידים ממני בטוח מרגישים את זה. בסוף העונה זה לא יעניין אף אחד, אנחנו רוצים לנצח בכל משחק והיום נכשלנו. אין לנו הרבה זמן להתאבל, יש לנו כבר ביום חמישי משחק חשוב מאוד מול בני סכנין. אין לנו ברירה, אנחנו חייבים לעשות את הסוויץ'. אנחנו צריכים להתמודד עם זה ועם זה נתמודד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully