וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "לא הגיע יותר מתיקו", קלינגר עקץ את הסגנון של בני יהודה

המאמן סיכם את הבכורה: "יש כדור שלג, חשבנו שנקודה תעצור אותו". מאמן הפועל תל אביב על הסתגרות היריבה: "כל אחד בוחר את הדרך שלו"

תקציר ה-0:0 בין הפועל תל אביב ובני יהודה/ספורט1

הופעת הבכורה המחודשת של יוסי אבוקסיס בבני יהודה הסתיימה הערב (שני) ב-0:0 חלש מול הפועל תל אביב, שהותיר אותו במקום האחרון בטבלה. הזהובים כבר עם עשרה משחקים רצופים ללא ניצחון, לאחר עוד תצוגה חסרת השראה. ניר קלינגר, מנגד, סופר משחק שישי רצוף ללא הפסד, אך גם הוא מסובך עמוק בתחתית.

"יש תחושות קצת משונות, כי באמצע העונה להחליף קבוצה זה קשה, זה לא אותו דבר כמו בתחילת עונה", סיכם אבוקסיס. "יש פה כדור שלג, חוסר ביטחון של שחקנים, אבל כיף לי פה. צריך לעזור לקבוצה לצאת מהמקום הזה. לא הגיע לנו יותר, אחרי כל מה שעברנו היינו צריכים לעצור את זה. הפועל תל אביב קבוצה טובה מאיתנו כיום, ידענו שנקודה אולי תחזיר קצת ביטחון לשחקנים. אם היינו קצת יותר חכמים בסוף היינו מכריעים את המשחק, נמשיך קדימה. כל קבוצה צריכה לדעת במצבה, ובמצבנו - ככה צריך לשחק כדי להביא את הנקודה. השחקנים נלחמו, כמובן שצריך להביא יותר איכות אבל היינו מאוד ממושמעים, הפועל תל אביב לא הגיעה למצבים למרות כל השליטה שלה".

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס עם מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר. ,, אריאל שלום
לא מעט נקודות למחשבה לשני המאמנים. קלינגר ואבוקסיס/אריאל שלום, ,

מנגד, סיכם ניר קלינגר ועקץ את הסגנון של יריבתו הערב: "ידענו שנפגוש את הכדורגל הזה ונצטרך להיות יותר ממוקדים והחלטיים. בסדר. כל אחד בוחר את הדרך שלו לשחק וממשיכים קדימה, אין הרבה מה לקחת מהמשחק הזה. הפסדנו שתי נקודות, בני יהודה באה רק להתגונן, מצידה זה בסדר, אני לא בא בטענות. אני חושב שהיינו צריכים להיות יותר חדים וממוקדים בבעיטה, בפס האחרון. אנחנו ממשיכים לייצר יציבות ועוצמה, שלטנו במשחק בצורה מוחלטת, בחלק הקדמי עשינו את זה פחות טוב ובגלל זה לא ניצחנו, זו הסיבה היחידה.

"אנחנו משחקים טוב, אנחנו מתקיפים, מחזיקים בכדור, זה נראה יותר טוב, אבל אני לא יכול להגיד שאני שבע רצון מההחלטות שלנו בחלק ההתקפי - אחרת היינו מנצחים 0:3. דברים השתנו במועדון, הקבוצה השתנתה לחלוטין, זה עולם אחר, כדורגל אחר, ועדיין אנחנו רק עם 20 נקודות, עדיין אנחנו מפספסים את הניצחונות האלה. אני מאמין ביכולת שלנו, ואם היא תמשיך להשתפר עוד טיפה, אז נברח מהתחתית".

דן איינבינדר הוסיף: "בתהליך הזה בסופו של דבר כל נקודה היא חשובה. ניקח אותה ונדע שהיא תעזור לנו בהמשך הדרך, אנחנו במומנטום חיובי. שמרנו על רשת נקיה. הצורה בה בני יהודה שיחקה החמיאה לנו, לא הצלחנו למצוא את הפתרונות אבל אני בטוח שנמצא אותם בהמשך. היינו צריכים לשחק יותר מהר, ידענו שבני יהודה תנסה להסתגר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully