וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום חמור נגד מכבי חיפה, חבשי, פלאניץ', מלול וקפילוטו

הירוקים מואשמים בהתפרעות, תגרה ותקיפה בנסיבות מחמירות ועלולים לספוג עונש כבד. גם שני הבלמים ושני שחקני הפועל חיפה מואשמים בסעיפים של השתתפות בקטטה בנסיבות מחמירות. אבו פאני לא יעמוד לדין למרות שצוין בדו"ח של לירן ליאני

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חיפה 0:2/ספורט 1

תובע ההתאחדות לכדורגל עורך הדין ניר רשף, הודיע היום (שני) מי הם שחקני ואנשי מכבי חיפה והפועל חיפה שיעמדו לדין בעקבות התקרית האלימה בסיום הדרבי בשבוע שעבר. מהצד הירוק יעמדו לדין ארבעה שחקנים ומהצד האדום חמישה. עוד יעמדו לדין מנכ"ל מכבי חיפה אסף בן דב, ומאמן הכושר של הפועל חיפה, דני ביבס וכן שני המועדונים.

ההעמדה לדין תתקיים ביום רביעי ויש לציין שבשני המקרים הקודמים שבהם קבוצות הואשמו בתקיפה בנסיבות מחמירות בשל מעורבות של אנשי מנהלה כאלה ואחרים (מכבי פתח תקוה, בני לוד והפועל רמת גן) זה נגמר בהפחתת נקודות.

כתבי האישום שונים משחקן לשחקן וכן בין שני המועדונים. נגד מכבי חיפה הוגש כתב אישום חמור בסעיף של התפרעות תגרה ותקיפה בנסיבות מחמירות, לאחר שמעסה הקבוצה שלא היה רשום בטופס המשחק, ירד לכר הדשא והיה מעורב בתגרה. עאיד חבשי, בוגדן פלאניץ', דור מלול וניסו קפילוטו מואשמים בסעיף של השתתפות בקטטה בנסיבות מחמירות והם עלולים לספוג עונשים חמורים.

האישומים של תובע ההתאחדות:

מכבי חיפה: התפרעות תגרה ותקיפה בנסיבות מחמירות
דולב חזיזה: השתתפות בקטטה בנסיבות מחמירות והפרת סדר
עאיד חבשי: השתתפות בקטטה בנסיבות מחמירות והפרת סדר
סאן מנחם: התנהגות בלתי ספורטיבית והפרת סדר
בוגדן פלאניץ': התנהגות בלתי ספורטיבית והפרת סדר
אסף בן דב: התנהגות בלתי ספורטיבית והפרת סדר

הפועל חיפה: התפרעות תגרה ותקיפה
דור מלול: השתתפות בקטטה בנסיבות מחמירות והפרת סדר
ניסו קפילוטו: השתתפות בקטטה בנסיבות מחמירות והפרת סדר
דני ביבס: השתתפות בקטטה בנסיבות מחמירות והפרת סדר
אלון תורג'מן: התנהגות בלתי ספורטיבית והפרת סדר
עדן בן בסט: התנהגות בלתי ספורטיבית והפרת סדר
גל אראל: התנהגות בלתי ספורטיבית והפרת סדר

מוחמד אבו פאני מכבי חיפה גל אראל הפועל חיפה. מאור אלקסלסי, מאור אלקסלסי
דריכות גדולה בשתי הקבוצות. המהומה בדרבי/מאור אלקסלסי, מאור אלקסלסי

כפי שכבר פורסם כאן התובע עקב וצפה בקטעי הווידאו מהאירוע והתרשם כי היו חלק מההמולה, כך שהוא התייחס לדו"ח השיפוט של לירן ליאני רק בחלקו. לעומת זאת יש כאלה שלא יעמדו לדין למרות שהוזכרו על ידי ליאני מכיוון שהתובע לא חושב שהם היוו חלק פעיל בקטטה. אחד מהם הוא מוחמד אבו פאני, שצוין בדו"ח השיפוט.

תובע ההתאחדות עבר פעמים רבות על סרטוני הטלויזיה וראה שאבו פאני נמצא בלב המהומה, אך לא מעורב בתקרית עצמה. בנוסף, בסוף המהומה על הדשא, כאשר החלה נהירה המונית לעבר חדרי הלבשה, נראה בבירור שאבו פאני משוחח עם מאמן היריבה חיים סילבס, כששניהם יורדים באיטיות מכר הדשא והשחקן לא משתתף בהמשך המהומה.

אגב, לוואלה! ספורט נודע שנכון לכתיבת שורות אלו, אף גורם בהתאחדות או במועדונים לא דרש מהנהלת האצטדיון בחיפה את סרטוני האבטחה מהמסדרונות. בכתב האישום נטען שהראיות היחידות הן דו"ח השופט ומצלמות הטלוויזיה, אבל דבר זה מעורר תהיות מכיוון שחלק מהשחקנים עומדים לדין על אירועים מהירידה לחדר ההלבשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully