וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן בבית"ר ירושלים: "לכולם קל לדרוס אותנו, מי שמזלזל בנו חסר מושג בסיסי"

17.2.2021 / 10:24

במועדון עונים לביקורות לאחר התבוסה מול מכבי חיפה: "מענישים אותנו בגלל הקורונה עם שישה משחקים ב-15 יום, זה לא נורמלי". קונסטנטין ואורן ביטון צפויים לפתוח מול סכנין, מוחמד בספק, בן חיים וזרגרי ככל הנראה לא יעלו ב-11

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי חיפה 3:0/ספורט 1

בית"ר ירושלים תצא היום (רביעי) לבית מלון בצפון לקראת המשחק עם בני סכנין מחר בדוחא. עקב תנאי מזג האוויר, במועדון לוקחים בחשבון מגרש מוצף מחר ואף אפשרות לביטול המשחק אך בשלב זה מתכוננים אליו כרגיל. הצוות המקצועי צפוי לערוך 4-5 שינויים בהרכב בשל המצב הפיזי של השחקנים ונראה כי שי קונסטנטין ואורן ביטון יחזרו להרכב. אוראל דגני המורחק ייעדר, וככל הנראה גם אלירן עטר, שיעמוד הערב לדין בשל הנגיחה בלאמק בנדה במשחק נגד מכבי נתניה.

מי שכמעט בוודאות לא יוכלו לפתוח הם טל בן חיים ואביאל זרגרי, כאשר ייתכן כי אופיר קריאף יתופקד כבלם. עלי מוחמד בספק ל-11 וההחלטה הסופית לגביו תתקבל רק לקראת המשחק, בהתאם לתחושות השחקן. סנטיאגו אוקמפוס התלונן במחצית המשחק מול מכבי חיפה על קושי לנשום ובמועדון יצטרכו להתמודד עם המצב הלא פשוט, כי נכון לשלב זה אין שום פתרון בנוגע ללוח המשחקים העמוס, במסגרתו תצטרך בית"ר לשחק כל שלושה ימים. שחקני הקבוצה רצו נגד מכבי חיפה כ-94 ק"מ, כאשר הממוצע השנתי למשחק עומד על 101-103 ק"מ.

שחקני בית"ר ירושלים. ., מאור אלקסלסי
תקופה קשה. שחקני בית"ר/מאור אלקסלסי, .

שחקני בית"ר ספגו ביקורות קשות אתמול בעקבות המשחק נגד מכבי חיפה, ולא נותרו חייבים. שחקן בכיר בקבוצה הגיב הבוקר ואמר: "לכולם קל לדרוס אותנו ולהשפיל. מכבי חיפה קבוצה יותר טובה מבית"ר, זאת עובדה, אבל כל אלה שמזלזלים במה שהקבוצה עברה עם הקורונה והשבועיים בלי פעילות הם חסרי מושג בסיסי. שיבואו ויהיו איתנו בימים האלה ויבינו הכל, שיראו איך הצוות לפני כל אימון שואל מי יכול להתאמן, איך לפני משחקים מבקשים שרק מי שיכול לתת 100% שיגיד, שיראו איך אנשים נושמים, משתעלים במחצית, איך נגמר להם האוויר. מענישים אותנו בגלל הקורונה ברצף של שישה משחקים במשהו כמו 15 יום, זה לא נורמלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully