וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים בלחץ: "איך הם פירקו אותנו ככה באמצע? הם ראשונים לכל כדור"

16.2.2021 / 6:59

עידן ורד רתח בסיום ההפסד 3:0 למכבי חיפה, אך במועדון משייכים זאת לא מעט להשפעות הקורונה והפסקת הפעילות. זרגרי, אוקמפוס, מוחמד ואוחנה התלוננו על חולשה במחצית, אם גם הודו: "הפערים בין הקבוצות ברמת הסגל הם אדירים". אולסק ייכלל בסגל לסכנין

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי חיפה 3:0/ספורט 1

1.

כבר באימון המסכם לקראת המשחק נגד מכבי חיפה, בבית"ר ירושלים היו חששות. יותר מדי שחקנים עדיין התלוננו על חולשה, והעובדה שמדובר במכבי חיפה ולא מכבי נתניה אמרה הכל. אם במחצית הראשונה בית"ר עוד איכשהו הייתה במשחק, במחצית השניה זאת הייתה התפרקות. כבר אחרי החימום ולפני העלייה למגרש, עלי מוחמד שוב התלונן על חולשה אך החליט לעלות לשחק. במחצית הוא כבר דיבר שקשה לו וגם אביאל זרגרי ביקש להתחלף ואילו מיכאל אוחנה נראה גמור ונשאל אם יוכל לשחק, כמו גם טל בן חיים וסנטיאגו אוקמפוס. הבעיה של בית"ר ירושלים היא שאין מה שיעזור לה בסיטואציה הזו, היא קיבלה מסלול של 6 משחקים ב-18 יום ותצטרך לעמוד בו, אף אחד לא יתחשב בה או יעשה הנחות.

חוסה רודריגס שחקן מכבי חיפה מול מיכאל אוחנה שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
נראה גמור והתקשה לעמוד בקצב. אוחנה מאחורי רודריגס/דני מרון

2.

עדיין, למרות הנסיבות המקלות והקורונה, בית"ר ירושלים לא יכולה להרשות לעצמה לעשות 3 טעויות של שחקני הגנה שחילקו אתמול מתנות. גם אם מכבי חיפה טובה ואיכותית יותר, אפשר להישאר בתמונה אם לא עושים טעויות קריטיות באיזורים מסוכנים. אוקמפוס סיפר בירידה למחצית שמישהו צעק לו להוריד את הכדור לאיתמר ניצן כשהוא בכלל רצה לנגוח את הכדור. בסיום, בחדר ההלבשה עידן ורד היה עצבני וצעק: "איך הם פירקו אותנו באמצע? כל כדור הם ראשונים, כל תיקול הם ראשונים, כל דריבל עוברים, כאילו אנחנו לא קיימים".

עידן ורד שחקן בית"ר ירושלים עם אורי מגבו. דני מרון
כמה מתנות בהגנה. ורד עצבני/דני מרון

3.

עם כל הכבוד להשלכות הקורונה, שני משחקים של בית"ר ירושלים נגד מכבי חיפה העונה הם גם מראה למצב הסגל של הקבוצה. בסופו של דבר הפערים בין הקבוצות הם גדולים מאוד. כמעט בכל עמדה על המגרש יש למכבי חיפה יתרון מקצועי, שלא לדבר על ספסל שעולים ממנו אצילי ומוחמד עוואד וכשביציע נמצאים רוקאביציה, וילדסחוט, טואטחה ואשכנזי. בית"ר מלאה ברעשים אך המשחקים נגד חיפה מצביעים על פער מקצועי אדיר ברמת הסגל, פער שייקח שנים לצמצם אותו וצריך שינוי קיצוני של הסגל. לצמצם פער כזה צריך הרבה כסף, ולא בטוח שזה משהו שיהיה בבית"ר בשנים הבאות.

גורמים במועדון לא התביישו לומר בסיום כי "שני משחקים נגד חיפה יכלו להיגמר בתוצאה אסטרונומית, שני משחקים שאיתמר ניצן מציל עוד 4-5 גולים בטוחים. יש כאן יותר מדי שחקנים שגם אם הם רוצים, הם לא ברמות האלה. הפערים מחיפה ומכבי תל אביב עצומים וצריך להודות בזה, לנסות לעשות את הכי טוב מהעונה הזאת ובקיץ להסיק מסקנות".

איתמר ניצן אמר בסיום: "עשינו טעויות ונענשנו. אחרי האדום זה היה אבוד אבל אין זמן להתאבל, יש משחק כבר בחמישי. אנחנו חייבים להתרומם מהר מאוד למרות ההרגשה הלא נעימה, פיזית ומנטאלית חייבים להרים את עצמנו, יש לנו שלושה משחקים חסרים שנשתדל להוציא מהם נקודות ולהיצמד לפלייאוף העליון".

טל בן חיים שחקן בית"ר ירושלים מול צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה. דני מרון
משחק שיעדיף לשכוח. בן חיים/דני מרון

4.

ואם לא הספיק חוסר הביטחון של ההגנה, בית"ר איבדה אתמול את אוראל דגני לקראת המשחק בסכנין, כאשר אלירן עטר יעמוד לדין ברביעי וצפוי לקבל הרחקה ממשחק אחד או שניים. ניקו אולסק צפוי להיכלל בסגל, כאשר ייתכן כי אחד מהשניים - מרקו ינקוביץ' או מתאוסיניו ייכללו בכדי להשלים סגל, כאשר בבית"ר מעריכים כי בשלב זה אף אחד מהשניים לא יכול לשחק יותר מ-20 דקות. בנוגע למתאוסיניו, הוא לא ייכלל בסגל וישחק לפני שיעבור מבחן מאמץ, על מנת לא לקחת סיכון. הקבוצה עשויה לצאת לבית מלון בצפון לקראת המשחקים בסכנין ובעכו ביום ראשון בגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully