וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפה: "ביובנטוס משחק השחקן הטוב בעולם, אבל אני מצפה לנצח"

לפני שמינית גמר האלופות, החמיא בלם פורטו לכריסטיאנו רונאלדו, שאמר: "אני מקווה שזה הצעד הראשון בדרך ארוכה" (רביעי, 22:00, ספ' 5)

שמינית הגמר - משחק ראשוןהסתיים17/02/2021
פורטו
  • טארמי (1)
  • מארגה (46)
1:2
  • (82) קייזה
יובנטוס

הרכבי הקבוצות

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס. Soccrates Images, GettyImages
נותן כבוד ליריבה, אבל מצפה לעבור שלב. רונאלדו/GettyImages, Soccrates Images

יובנטוס לא מרשימה באופן עקבי העונה, אבל במחזור הסיום של שלב הבתים בליגת האלופות היא הצליחה להביס 0:3 את ברצלונה בחוץ, מה שסידר לה מפגש נוח יחסית עם פורטו בשמינית הגמר ומנע ממנה מפגש עם פריז סן ז'רמן. עכשיו יובה תנסה לנצל את ההגרלה הנוחה יחסית שקיבלה כדי להשיג תוצאת חוץ טובה. המארחת מגיעה במצב לא רוח לא טוב במיוחד אחרי שלוש תוצאות תיקו ברציפות בליגה ועוד אחת בגביע וכשהיא בפיגור 10 נקודות מספורטינג ליסבון המוליכה, בעוד יובה הפסידה 1:0 לנאפולי בשבת.

פפה שחקן פורטו. Quality Sport Images, GettyImages
לא ירחם על רונאלדו בהגנה. פפה/GettyImages, Quality Sport Images

שתי הקבוצות הללו נפגשו בשמינית גמר ליגת האלופות גם ב-2016/17, אז יובנטוס ניצחה 0:2 בחוץ והשלימה את העבודה עם 0:1 ביתי וגם הפעם האיטלקים כמובן פייבוריטים ברורים לעלות שלב. פורטו לא הפסידה בבית בשלב הבתים ובסך הכול היא סוחבת רצף של 13 משחקים ללא הפסד בדרגאו הביתי (10 ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו). כריסטיאנו רונאלדו, שעזב לפני 18 שנה את ספורטינג ליסבון עבור מנצ'סטר יונייטד ומאז שיחק גם בריאל מדריד ועכשיו ביובנטוס, חוזר שוב לפורטוגל בגיל 35 ויקווה לעשות את מה שהוא כמעט תמיד עושה בשלבי הנוקאאוט של ליגת האלופות: לכבוש. הוא אמור לפתוח בחלק הקדמי לצד אלברו מוראטה.

רונאלדו צייץ בטוויטר לקראת המשחק: "זה משחק חשוב מאוד נגד קבוצה חזקה ואני רק מקווה שזו ההתחלה של הליכה רחוקה בדרך אל הגמר. אנחנו מכבדים את היריבה, חושקים בניצחון ומרוכזים ב-100% במטרות שלנו". המאמן שלו אנדראה פירלו אמר: "ליגת האלופות היא תחרות מיוחדת, יש הרבה קבוצות שנלחמות כדי לנצח, כולן רוצות את זה והכול תלוי ברגע בו אתה נמצא כשאתה פוגש את היריבות. חשוב להיות מוכן מבחינה מנטאלית".

רונאלדו יפגוש את חברו לשעבר מימי ריאל מדריד ושותפו בנבחרת פורטוגל, פפה, שאמר: "אני מצפה לניצחון. אנחנו יודעים שיהיה קשה מאוד, ליובנטוס יש שחקנים מצוינים ולדעתי גם את השחקן הכי טוב בעולם, כריסטיאנו רונאלדו. עומדת בפנינו משימה קשה מאוד. ניתן את הכול ונבצע את ההוראות שהמאמן נתן לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully