וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד אלאבה הודיע שיעזוב בתום העונה: "רוצה אתגר חדש"

כצפוי, האוסטרי ייפרד מבאיירן מינכן אחרי 13 שנה בקיץ: "לא יודע לאן אעבור, השיקול הכלכלי לא היה משמעותי מבחינתי"

תקציר ה-3:3 של באיירן מינכן מול ארמיניה בילפלד/ספורט 1

אחרי חודשים של מו"מ שכשל הודיע היום (שלישי) דייויד אלאבה שיעזוב את באיירן מינכן בסוף העונה. האוסטרי היסס במשך תקופה ארוכה אם לעזוב וקיווה שבסופו של דבר יגיע לסיכום עם קבוצתו הנוכחית, אבל זה לא קרה.

האוסטרי כינס מסיבת עיתונאים, בה אמר: "קיבלתי החלטה לנסות משהו חדש אחרי העונה הזו ולעזוב את המועדון. זו לא הייתה החלטה קלה, אני כאן כבר 13 שנה והמועדון הזה חשוב לי מאוד. עדיין לא החלטתי לאן אעבור. ברור שלקחתי את הזמן, אחרי 13 שנה זו לא החלטה קלה. החלטתי לנסות משהו חדש, אתגר חדש, זה לקח זמן".

כשנשאל מה יכריע עבורו באיזה מועדון ישחק, ענה אלאבה: "יש כמה גורמים לכך. אחשוב על זה טוב טוב. איפה אני יכול להמשיך לשחק כדורגל ולהצליח? זה ישפיע מאוד על ההחלטה שלי". לגבי העמדה המועדפת עליו בקישור אמר אלאבה: "אני יודע שהעמדה שלי היא בלם ואני מנסה לעזור לקבוצה שם. העמדה שלי לא שיחקה תפקיד בהחלטה. זו לא הייתה החלטה כלכלית, עדיין יש לי שש או שבע שנים לשחק כדורגל ואני רוצהלנסות משהו חדש".

דייויד אלאבה שחקן באיירן מינכן עם המאמן האנזי פליק. GettyImages
"קיבלתי החלטה לנסות משהו אחר". אלאבה עם פליק/GettyImages

כשנשאל האם בבאיירן ניסו להילחם עליו, אמר אלאבה: "כולם, ממש כולם. אני אסיר תודה כלפי המועדון על כך וזה גם מה שהפך את ההחלטה לכל כך קשה. אני יכול לקרוא למועדון משפחה. קיבלתי את ההחלטה לפני כמה שבועות והודעתי לאנשים בהנהלה". העיתונאים שאלו את אלאבה אם לוקאס הרננדז הוא המחליף שלו ואמר: "לוקאס שחקן חשוב מאוד לקבוצה. יש לו המון פוטנציאל והוא יכול לשחק כמגן שמאלי ובלם. הוא גם בחור טוב מאוד מחוץ למגרש".

על דאיו אופמקאנו אמר אלאבה: "זה לא סוד שיש לו הרבה כישרון ופוטנציאל, שהוא חזק מאוד ומבין את המשחק. הוא שחקן שהתפתח טוב מאוד בשנים האחרונות". האוסטרי נשאל לגבי המשך העונה בבאיירן וענה: "בחודשים הקרובים אתן הכול ואזרוק את כל מה שיש לי כדי לעזור לקבוצה להצליח. זו המטרה של כל המועדון ומה שמאפיין את באיירן מינכן. באיירן מינכן רוצה להיות בטופ בכל שנה".

אלאבה דיבר על התוכניות העתידיות שלו והאם הוא כבר יודע ספרדית וענה: "ההנהלה שלי בשיחות עם מועדונים. אני לא לחוץ לגבי זה. באיזשהו שלב אקבל החלטה. תמיד היו לנו שחקנים ספרדים בקבוצה אז אני יודע ספרדית, אבל באופן כללי הספרדית שלי לא טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully