וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לופטגי: "דורטמונד מייצרת כמות מצבים גדולה מאוד בכל משחק"

מאמן סביליה לא מקל ראש בצהובים-שחורים, שמציגים יכולת חלשה לאחרונה, לפני שמינית גמר האלופות (רביעי, 22:00, ספ' 5+)

שמינית הגמר - משחק ראשוןהסתיים17/02/2021
סביליה
  • סוסו (7)
  • יונג (84)
3:2
  • (19) דהאוד
  • (27) האלאנד
  • (43) האלאנד
דורטמונד
תקציר: בורוסיה דורטמונד - הופנהיים 2:2/ספורט 1

הרכבי הקבוצות

רבע גמר ליגת האלופות יימשך מחר (רביעי) עם שתי קבוצות שנמצאות במגמה שונה לחלוטין. מצד אחד סביליה הנהדרת, שנמצאת ברצף של שמונה ניצחונות בכל המסגרות במהלכם ספגה אחד בלבד ומהצד השני בורוסיה דורטמונד הבינונית שניצחה רק פעם אחת בששת המשחקים האחרונים שלה. מצד אחד סביליה שנמצאת כבר במקום הרביעי בלה ליגה עם 45 נקודות, שבע מעל המקום החמישי, ומצד שני דורטמונד שבמקום השישי בגרמניה עם 33 נקודות בלבד, שש מתחת למקום הרביעי. מצד אחד מאמן מנוסה כמו ג'ולן לופטגי ומצד שני מאמן זמני שיעזוב בתום העונה כמו אדין טרזיץ'.

ג'ולן לופטגי מאמן סביליה. רויטרס
לא מקל ראש בדורטמונד למרות היכולת החלשה שלה לאחרונה. לופטגי/רויטרס

האורחת, שניצלה מהפסד להופנהיים בשבת וסיימה ב-2:2 ביתי, תיאלץ להמשיך להסתדר ללא רומן בורקי בין הקורות, מה שאומר שמרווין היץ המאכזב שוב יפתח. גם אקסל ויטסל, שגמר את העונה, כמובן בחוץ. הצהובים-שחורים אמורים לפתוח עם רביעייה התקפית שכוללת את ג'יידון סאנצ'ו, מרקו רויס, ג'יו ריינה וכמובן ארלינג הולאנד במטרה לכבוש מול חוליית ההגנה החזקה של סביליה. אצל האנדלוסים אלחנדרו גומס יערוך בכורה עבור הקבוצה בליגת האלופות אחרי שהצטרף מאטאלנטה בינואר ואמור לפתוח לצד יוסף אן-נסרי הלוהט וסוסו.

מאמן סביליה ג'ולן לופטגי אמר לקראת המשחק הראשון בהתמודדות: "אלה שניתחו את הפוטנציאל של דורטמונד יודעים שהיא קבוצה שמייצרת מצבים נהדרים בכל משחק וזה משהו שלא רואים בהרבה קבוצות. יש לה שחקנים ברמה הגבוהה ביותר בכל חולייה, אבל ברור שזה לא פוגע בשום צורה בשאיפות או בהתלהבות שלנו. אנחנו רוצים לנצח קבוצות מבריקות וטובות כמו דורטמונד". קשר סביליה פרננדו התייחס למפגש הצפוי עם הולאנד ואמר: "הוא שחקן מצוין וגם סאנצ'ו יכול לגרום לנו נזק. אנחנו צריכים להיות חזקים מאחור ולפגוע בהם ביציאות קדימה".

מאמנה הזמני של דורטמונד אדין טרזיץ' אמר: "המטרה הברורה שלנו היא לעלות שלב, נעשה את כל מה שאנחנו יכולים. אנחנו יודעים שאנחנו צריכים שתי הופעות מצוינות בשני המשחקים כדי לעלות ואנחנו צריכים את הראשונה כבר ביום רביעי. כשהדברים לא הולכים לנו אנחנו חייבים להישאר ביחד, כמו במשפחה. אנחנו קבוצה שהולכת באותו כיוון, אבל ברור שלשחקנים הוותיקים יש תפקיד משמעותי יותר בהנהגה מאשר שחקנים בני 16 או 17".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully