וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבינט הקורונה אישר: קהל יחזור למגרשים. הכמות הנמוכה לא תאפשר פתיחת קופות

15.2.2021 / 18:40

שר הספורט הודיע שהחל מיום ראשון הקרוב, 21 בפברואר, תותר כניסת קהל: 300 איש לאירועי ספורט במקומות סגורים, ו-500 איש במקומות פתוחים. במנהלת מחכים להבהרות ממשרד הבריאות, ומקווים למתווה אחר: 30 אחוז מקיבולת האצטדיון החל מ-9 במרץ

הקהל בדרך חזרה למגרשי הספורט, והיום (שני) אושר הצעד הראשון. קבינט הקורונה אישר היום להחזיר צופים לאירועי ספורט, והחל מיום ראשון הקרוב תותר כניסת קהל: 300 איש לאירועי ספורט במקומות סגורים, ו-500 איש לאירועי ספורט במקומות פתוחים.

לאחר דיון בקבינט הקורונה הוחלט כי פתיחת עולם התרבות וחזרת הספורט התחרותי יוקדמו ליום ראשון הקרוב, 21 בפברואר. כמו כן, הוחלט בדיון כי תתאפשר הכנסת קהל מחוסן או מחלים למגרשי ואולמות ספורט במספרים מצומצמים של כמה מאות, על פי מתווה מותאם וקפדני שמבטיח את בריאות הקהל והנוכחים במקום.

אוהדי מכבי תל אביב. דני מרון
לאט לאט חוזרים?/דני מרון

מדובר בפעימה ראשונה להכנסת קהל לאצטדיונים ובימים אלו מקיים השר טרופר שיח מתמשך עם משרד הבריאות במטרה לאפשר כניסה רחבה לאצטדיונים החל מהשלב הבא לפתיחת המשק.

שר התרבות והספורט חילי טרופר: "אנו שמחים שהתרבות והספורט חוזרים לחיים ונמשיך לפעול כדי לחזק עולמות אלה ולהרחיב את פתיחתם."

הדבר צפוי להיות מאושר גם על ידי שרי הממשלה. הפעימה השניה אמורה להתחיל ב-9 במרץ ולהכיל הפעם בין 1,000 ל-3,000 אוהדים.

יש לציין כי למרות ההודעה החגיגית של השר טרופר, במנהלת הליגות בכדורגל עדיין מחכים להבהרות ממשרד הבריאות, שכן 500 איש במגרש פתוח לא מאפשרים מכירת כרטיסים לקהל - אלא מקסימום הגדלת מספר בעלי התפקידים, הספונסרים והמקורבים. במנהלת עדיין מקווים לקבל היתר לפתיחה ב-9 במרץ של קיבולת בסך של 30 אחוז מכל אצטדיון, וזה המתווה שרוצים להשיג מול משרד הבריאות. אותם 500 איש, עליהם מדברים הערב במשרד הספורט, הם למעשה תולדה של הצורך החוקי להשוות אירועי ספורט למופעי בידור ותרבות תחת אותו משרד של תרבות וספורט.

  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully