וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טי ג'יי קליין: "אם לא ארשם ליורוליג, אעודד הכי טוב שרק אפשר"

15.2.2021 / 9:25

המתאזרח החדש של מכבי תל אביב ערך הופעת בכורה טובה בליגת העל ("כבוד בשבילי להיות כאן") והודה כי בשלב זה הוא לא מצפה ליותר מדי דקות במשחקי היורוליג: "זו הגישה שאני מגיע איתה". בקבוצה פרגנו להופעה הטובה של כריס ג'ונס

שחקן מכבי תל אביב טי. ג'יי. קליין עם דראגן בנדר, אלייז'ה בריאנט. דני מרון
יעשה מה שצריך. קליין עם החברים החדשים/דני מרון

מכבי תל אביב שמרה אמש (ראשון) על המקום הראשון בטבלת ליגת העל עם ניצחון משכנע 81:100 על הפועל חולון. הניצחון העלה את הקבוצה למאזן של 11 ניצחונות מול 2 הפסדים, כשבשבוע הבא מצפים לצהובים שני משחקים נוספים בבית במסגרת הליגה בזמן פגרת הנבחרת נגד בני הרצליה ועירוני נהריה.

שלושה ימים בלבד אחרי שחזרו מפיגור 17 ברבע האחרון נגד אותה יריבה בחצי גמר גביע המדינה, שלטה מכבי תל אביב במשחק מהפתיחה, עלתה ליתרון דו ספרתי ברבע הראשון, ולמעט שני נסיונות קאמבק של חולון שנבלמו בהפרש די גדול, לא נתנה ליריבה להתקרב. עוז בלייזר שוב היה הקלע הבולט עם 19 נקודות, כשאותלו האנטר עם 17 נקודות, כריס ג'ונס עם 15 נקודות ו-9 אסיסטים ויובל זוסמן עפ עוד משחק של 11 נקודות. ג'ונס אף זכה לשבחים מיאניס ספרופולוס בחדר ההלבשה על משחקו. סנדי כהן הפתיע עם 3 שלשות ו-9 נקודות, וגם טי ג'יי קליין בבכורה שלו בקבוצה היה טוב עם 9 נקודות, 6 ריבאונדים ו-3 אסיסטים.

"זה כבוד בשבילי להיות כאן וזו זכות", אמר קליין בסיום. "אני אתן כל מה שאני יכול בהגנה ובהתקפה, הקבוצה הזאת כל כך נהדרת בלקבל אותי ולגרום לי להרגיש כמו משפחה. יש כאן אנשים שנותנים לך כל הזמן עצות, אני לומד מהם, הם הופכים את העבודה שלי לקלה מאוד". המתאזרח הוסיף על המפגש נגד האקסית שלו בבכורה: "לא מנסים לחשוב מי בצד השני בכל הנושא האישי, ידעתי שיהיו קצת אמוציות אחרי המשחק בגביע. אמרתי שלום לחברים שלי בצד השני, הם היו המשפחה שלי, בנו את הקריירה שלי, אני אסיר תודה להפועל חולון, אבל אני חלק ממכבי תל אביב כעת. אני מרגיש שיש מחויבות לשים הכול בצד ולהתרכז בניצחון".

שחקן מכבי תל אביב טי. ג'יי. קליין מול שחקן הפועל חולון גיא פניני. דני מרון
לא ישחק עם הנבחרת. קליין/דני מרון

קליין היה אמור להיות חלק מסגל נבחרת ישראל שיוצאת לבועת מוקדמות יורובאסקט 2022 בפולין, אך בנבחרת החליטו לוותר על שירותיו לנוכח החיסרון בגארדים ואת משבצת המתאזרח ימלא ספנסר וייס. במקום יצא קליין עם מכבי תל אביב למילאנו למשחק ביום חמישי, וייתכן כי יתלבש. "אני פה כדי לעשות עבודה וכל מה שיגידו לי אני אעשה. אני אחכה למשחק במילאנו, אם אני לא ארשם, אני אעודד את השחקנים הכי טוב, ואם אני אהיה על המגרש, אני אהיה השחקן הכי טוב שאני יכול להיות. זה הגישה שאני מגיע איתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully