וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה הביסה את ריאל מדריד וזכתה בגביע, מילאנו הרשימה לפני מכבי תל אביב

אחרי שניצחו אותם בליגה וביורוליג, הקטלאנים גברו על היריבה השנואה גם במדריד 73:88 וחגגו שוב על חשבונה. היגינס להט עם 20, טבארס לא הושיע מנגד. איטליה: הקבוצה של מסינה זכתה בגביע עם 59:87 מוחץ על פזארו

תקציר: ברצלונה - ריאל מדריד 73:88/ספורט 1

מפעל הגביע הספרדי בכדורסל הסתיים היום (ראשון) עם זכייתה של ברצלונה בתואר אחרי ניצחון מוחץ בגמר על ריאל מדריד היריבה השנואה 73:88.

אחרי שניצחה אותה בליגה וגם ביורוליג, הקבוצה של שאראס הגיעה למשחק הזה שנערך במדריד כפייבוריטית קלה, אבל התפוצצה למן הפתיחה ואחרי רבע ראשון של 11:20, היא קלעה 32 נקודות ברבע השני והוליכה ב-21 הפרש במחצית. המשחק החד צדדי נמשך ברבע השלישי כשברבע האחרון ריאל חזרה עד ל-11 הפרש, אך לא יותר מזה.

קורי היגינס היה נהדר בברצלונה עם 20 נקודות, כולל סלים חשובים ברבע האחרון. ניק קלאתיס הוסיף 12 ו-8 אסיסטים וניקולה מירוטיץ' הסתפק ב-12, 10 מתוכן כבר ברבע הראשון. מנגד, וולטר טבארס היה רמה מעל כולם עם 17 נקודות, 9 ריבאונדים ו-5 חסימות. אלברטו אבאלדה תרם 15, אבל ג'יי סי קארול נעצר על 0 נקודות ב-14 דקות.

שחקן ברצלונה קורי היגינס. GettyImages
הצגה מול ריאל מדריד. היגינס/GettyImages

* מילאנו זכתה כצפוי בגביע האיטלקי אחרי ניצחון מוחץ בגמר 59:87 על פזארו. מילאנו, שהביסה את יריבותיה גם בשלבים המוקדמים, פירקה את יריבתה עם 6:27 ברבע השני והמחצית השנייה הייתה גארבץ' טיים אחד גדול. ג'יג'י דאטומה הוביל את המנצחים עם 15 נקודות, קווין פאנת'ר וזאק לידיי אקס גליל קלעו 13 כל אחד וחיפו על משחק חלש של סרחיו רודריגס שנעצר על נקודה בלבד ב-16 דקות. טיילר קיין קלע 15 שלא הועילו למנצחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully