וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: איינטרכט פרנקפורט ניצחה 0:2 את פ.צ. קלן

אנדרה סילבה (57) ואיבן אנדיקה (78) כבשו וסידרו לנשרים ניצחון שמיני בתשעת המחזורים האחרונים בדרך אל המקום השלישי. וולפסבורג ומנשנגלדבאך נפרדו ב-0:0

תקציר: איינטרכט פרנקפורט - פ.צ. קלן 0:2/ספורט 1

המחזור ה-21 נמשך היום (שבת) בבונדסליגה עם שני משחקים של קבוצות צמרת. בראשון הצליחה איינטרכט פרנקפורט לרשום ניצחון שמיני בתשעה מחזורים עם 0:2 ביתי מול פ.צ. קלן. וולפסבורג ובורוסיה מנשנגלדבאך נפרדו ב-0:0.

אנדרה סילבה שחקן איינטרכט פרנקפורט. רויטרס
הגיע כבר ל-18 שערי ליגה. סילבה/רויטרס

צפו בתקציר: איינטרכט פרנקפורט - פ.צ. קלן 0:2

תקציר: איינטרכט פרנקפורט - פ.צ. קלן 0:2/ספורט 1

איינטרכט פרנקפורט - פ.צ. קלן 0:2

הנשרים בכושר פשוט מדהים ורשמו ניצחון שמיני בתשעת המחזורים האחרונים וטיפסו אל המקום השלישי עם 39 נקודות כשהם ללא שום ספק הקבוצה החמה ביותר בליגה. אנדרה סילבה הלוהט כבש את שער הליגה ה-18 שלו העונה בדקה ה-57 אחרי בישול של דאיצ'י קמאדה והקפצה מעל השוער. איבן אנדיקה הכפיל בדקה ה-79 בנגיחה אחרי בישול נוסף של פיליפ קוסטיץ' והמארחת השלימה ניצחון נוסף. קלן, מנגד, נעצרה אחרי שני ניצחונות ברציפות דווקא אחרי פתיחת הקרנבל בעיר ונותרה עם 21 נקודות.

שחקן וולפסבורג רנאטו שטפן מול שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך יונאס הופמן. רויטרס
חלוקת נקודות בין וולפבורג לגלדבאך. שטפן מול הופמן/רויטרס

וולפסבורג - בורוסיה מנשנגלדבאך 0:0

לאחר ארבעה ניצחונות רצופים הזאבים נעצרו ונפרדו בתיקו ללא שערים מהקבוצה של מרקו רוזה. המארחת הייתה טובה יותר וסיכנה יותר את שער היריבה, אך לא עזר ו-וולפסבורג ירדה למקום הרביעי כשפרנקפורט שניצחה 0:2 את קלן עלתה למקום השלישי על חשבונה. מנשנגלדבאך שהפסידה בבית לקלן במחזור שעבר שוב לא הצליחה לנצח, והצליחה לאסוף בסך הכול שתי נקודות בשלושת המחזורים האחרונים בבונדסליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully