וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן הודיעה: דאיו אופמקאנו חתם עד 2026

אלופת העולם ממשיכה להתחזק: הגרמנים החתימו את הבלם הצרפתי המצוין, ושילמו ללייפציג 42.5 מיליון יורו. סליהמידז'יץ': "הוא יהיה חלק משמעותי מהקבוצה שלנו בשנים הקרובות"

תקציר: באיירן מינכן - טיגרס 0:1/ספורט 1

אחרי שהשלימה שנה מושלמת עם זכייה בששה תארים, באיירן מינכן לא עוצרת. אלופת אירופה, אלופת גרמניה ואלופת אירופה הודיעה היום (ראשון) רשמית על החתמתו של דאיו אופמקאנו, הבלם הצרפתי של ר.ב. לייפציג. אופמקאנו, שנחשב לאחד השחקנים המבטיחים בעולם, יצטרף לקבוצה בקיץ. הוא חתם לחמש שנים, עד 30 ביוני 2026. "אנחנו מושכנעים שהוא יהיה חלק משמעותי מהקבוצה שלנו בשנים הבאות", אמר היום חסן סליהמידז'יץ', המנהל הספורטיבי של באיירן וחבר ההנהלה.

אומפקאנו בן ה-22 יחליף את דייויד אלאבה, והבווארים ישלמו ללייפציג 42.5 מיליון יורו בתמורה לשחרורו. אופמקאנו שגדל במחלקת הנוער של ולנסיין, נרכש ב-2015 על ידי רד בול זלצבורג ועבר בינואר 2017 לר.ב. לייפציג, ששילמה עבורו 10 מיליון יורו. מאז הוא הפך לאחד הבלמים המבוקשים ביבשת, כשמלבד ליברפול וצ'לסי גם ריאל מדריד, פריז סן ז'רמן ומנצ'סטר יונייטד הביעו בו התעניינות.

המנהל הספורטיבי של לייפציג, מרקוס קרושה: "זה מאכזב עבורנו, לאור היכולת שלו עבור הקבוצה, אבל במקביל זה גם היה צפוי, כי הוא התפתח להיות הלב של הקבוצה, שחקן מצוין ובחור נהדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully