וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה בברצלונה: ג'רארד פיקה חזר להתאמן ועשוי להיות כשיר לפ.ס.ז'

עודכן לאחרונה: 14.2.2021 / 13:44

הקפטן הפצוע מתאושש מהר מהצפוי ועשוי להיכלל בסגל למשחק הראשון של שמינית גמר האלופות בשלישי. גם אראוחו עשוי לשחק. ברצלונה מתמוגגת ממסי ש"נמצא בכושר פנטסטי", ומבין שיש לו עתיד בקבוצה

תקציר: סביליה - ברצלונה 0:2/ספורט 1

הפתעה בברצלונה: ג'רארד פיקה חזר לאימונים, ועשוי להיות כשיר כבר למשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות נגד פריז סן ז'רמן ביום שלישי. הקפטן הפצוע לא היה אמור להתאושש בזמן למשחק, אבל בימים האחרונים הגביר קצב, לקח חלק בכמה אימונים של הקבוצה - תחילה באופן חלקי וכעת באופן מלא - ועשוי לעמוד לרשות רונאלד קומאן מהר מהצפוי.

גם רונלד אראוחו שהושבת בימים האחרונים, עושה מאמצים גדולים כדי להיות כשיר למשחק ולפתור חלק מהבעיות ההגנתיות של קומאן. לפי "ספורט", לאראוחו יש סיכוי טוב יותר לשחק מאשר לפיקה.

ג'רארד פיקה, אנטואן גריזמן, שחקני ברצלונה. GettyImages
ישחק בכל זאת? פיקה/GettyImages

שביעות רצון נרשמה אמש (שבת) בקרב אנשי ושחקני ברצלונה לאחר שהקטלאנים השלימו ניצחון ליגה שביעי ברציפות עם חמישייה לרשתה של אלאבס. רק בחמישי האחרון נראה היה כי ברצלונה חוזרת לסורה, לאחר שהקבוצה של רונאלד קומאן ספגה הפסד 2:0 מול סביליה במשחק הראשון בחצי גמר גביע המלך, אך הרצף האחרון שלה בליגה מראה שאולי עוד מוקדם להספיד את החבורה של קומאן, שתפגוש במהלך השבוע את פריז סן ז'רמן במפגש הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות - שם יקוו שחקני הבלאוגרנה להיראות טוב בהרבה מאשר במפגש הגביע מול האנדלוסים.

עוד בוואלה! ספורט

ספרד: ברצלונה הביסה 1:5 את אלאבס וחזרה למקום השני

לכתבה המלאה
שחקן ברצלונה פרנסיסקו טרינקאו. רויטרס
סחט מחמאות מקומאן. טרינקאו/רויטרס

מאמן ברצלונה רונאלד קומאן אמר הניצחון על אלאבס: "אהבתי את ההשקעה של השחקנים. לא היינו טובים במחצית הראשונה, אבל שלטנו במשחק. אני שמח עם התגובה שלנו במהלך המחצית השנייה למה שהתרחש במגרש. הצלחנו גם לתת מנוחה לחלק מהשחקנים". ההולנדי החמיא לטרינקאו, שכבש צמד אמש, ולריקי פוץ': "טרינקאו היה טוב מאוד, וריקי פוץ' שיפר לא מעט דברים במשחק שלו. הוא תמיד הראה הרבה ביטחון והוא השקיע אתמול המון אנרגיה". על הטעות של אילאיש הצעיר: "אני אדבר איתו, צריך לדעת לא לאבד כדורים כאלה - אבל הוא עוד צעיר והוא עוד ילמד".

קומאן גם התייחס לשער של ליאונל מסי שנפסל בעקבות טענות לנבדל: "עדיף שלא אדבר על ה-VAR. ראיתי את התמונות מספר רב של פעמים ועדיין זה נראה מבחינתי שלא היה נבדל, אבל הקבוצה נראתה טוב מאוד ובטוחה בעצמה. המשחק מול פריז סן ז'רמן מגיע בזמן טוב מבחינתנו".

ריקי פוץ' הוסיף: "אנחנו בריצה טובה מאוד בתקופה האחרונה, אפשר לראות את זה לי רצף שבעת הניצחונות שלנו בליגה. הרגשתי נוח מאוד הערב. ברגע שהבקענו את השער הראשון, המשחק נפתח והם איפשרו לנו יותר מרווחים. העובדה ששיחקתי 90 דקות תורמת הרבה למצב הרוח שלי ואני מודה לקומאן שנתן לי את ההזדמנות. עכשיו אנחנו יכולים לחשוב על המפגש עם פריז סן ז'רמן. אנחנו מחכים לו בקוצר רוח".

מאמן ברצלונה רונאלד קומאן. רויטרס
"עדיף שלא אדבר על ה-VAR". קומאן עם השופט/רויטרס

קומאן אמר ש"מסי בכושר פנטסטי", והודה שיש תחושה שברצלונה מצאה את הדרך לעזור לו לפרוח מחדש. "כשהוא משחק בין הקווים, נראה שהכל בא לו בקלות. אני שמח מאוד מהכושר שהוא נמצא בו".

בתקשורת הקטלאנית טוענים שהתקופה האחרונה משכנעת את מסי שיש לו עתיד בקבוצה, בעיקר בזכות סוללת הכישרונות הצעירים שמתפתחים בצורה מרשימה. מלבד אנסו פאטי הפצוע ופדרי שכבר קיבע את מעמדו בקבוצה, לאחרונה גם טרינקאו (שכבש אתמול צמד בהופעת הבכורה שלו בהרכב במשחק ליגה), ריקי פוץ' ואילאיש מוריבה מראים ניצוצות, ומוכיחים שברצלונה בדרך הנכונה לעתיד טוב יותר.

"מסי מחויב לדור הצעיר של ברצלונה. הוא מתלהב מהם יותר מאי פעם", ציינו ב"מונדו דפורטיבו".

המספרים

* ליאונל מסי השלים אמש את הופעתו ה-505 במדי ברצלונה בלה-ליגה. בכך השתווה הפרעוש לצ'אבי בראש טבלת ההופעות במדי הבלאוגרנה בליגה.

* בגיל 18 ו-25 ימים אילאיש מוריבה הוא השחקן הצעיר ביותר שבישל בהופעת הבכורה שלו בליגה הספרדית במאה ה-21.

* מסי כבש אתמול בפעם הרביעית שער מחוץ לרחבה מול אלאבס. יותר מאשר נגד כל יריבה שפגש הפרעוש מאז שהבאסקים עלו לליגה הבכירה ב-2016/17.

* טרינקאו הוא השחקן הפורטוגלי הראשון שכובש צמד במדי ברצלונה בליגה מאז אנדרה גומש באפריל 2017.

* 35 מסירות העבירו בינם לבין עצמם שחקני ברצלונה בדרך לשער הראשון במשחק. הכי הרבה שח הקטאלנים מאז עונת 2005/6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully