וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: לפני ברצלונה, פריז סן ז'רמן ניצחה 1:2 את ניס

דראקסלר וקן העניקו לפוצ'טינו ניצחון ביתי דחוק, רוני לופס רק השווה זמנית. ליון פספסה הזדמנות לעלות לפסגה אחרי שהפסידה 2:1 למונפלייה

תקציר: קון - פריז סן ז'רמן 1:0/ספורט 1

בצל פציעתו של ניימאר, פריז סן ז'רמן צלחה ללא נפגעים נוספים את משחק הליגה מול ניס וניצחה הערב (שבת) 1:2 בפתיחת המחזור ה-25. ליון הייתה יכולה לעלות זמנית אל הפסגה, אבל פישלה והפסידה 2:1 למונפלייה. ליל תארח מחר את ברסט.

יוליאן דראקסלר שחקן פריז סן ז'רמן ומעליו פרסנל קימפמבה. Thibault Camus, AP
שני שערים בשלושת המשחקים האחרונים בהם פתח. יוליאן דראקסלר/AP, Thibault Camus

פריז סן ז'רמן - ניס 1:2

ההכנות של אלופת צרפת למשחק החוץ מול ברצלונה בשמינית גמר ליגת האלופות, רחוקות מלהיות אידיאליות. ניימאר ייעדר, אנחל די מריה ומרקו וראטי בספק גדול, ואת המשחק מול ניס קיווה מאוריסיו פוצ'טינו לעבור ללא קורבנות נוספים. האלופה הציגה את מדי פ.ס.ז' ג'ורדן שלה, התלבושת הרביעית לעונה זו בצבעי ורוד-סגול וקיבלה שער שלישי העונה מהגרמני יוליאן דראקסלר בדקה ה-22. רוני לופס סיפק שוויון מפתיע בדקה ה-50, אבל מאורו איקרדי בישל בהקפצה נפלאה מהאוויר למואיז קן שחגג את ה-10 שלו והכריע את המשחק עם נגיחה בדקה ה-76.

עוד בוואלה!

ניימאר יחמיץ את ברצלונה: "העצב גדול, הכאב העצום, הבכי לא פוסק"

לכתבה המלאה
שחקני מונפלייה חוגגים. Laurent Cipriani, AP
ניצחון חוץ מפתיע. שחקני מונפלייה/AP, Laurent Cipriani

ליון - מונפלייה 2:1

אחרי ארבעה ניצחונות ליגה ברציפות, הקבוצה של רודי גרסיה נעצרה וספגה הפסד שהותיר אותה במרחק שתי נקודות מפריז סן ז'רמן וליל, לה יש עוד משחק חסר. טז'י סבאנייה סידר למארחת יתרון בדקה ה-20 עם נגיחה אחרי בישול של אנדי דלור. לוקה פאקטה הצליח להחזיר את ליון לעניינים בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, אבל אליה וואהי הכריע את המשחק בדקה ה-65 וסידר למונפלייה ניצחון מפתיע.

משחק נוסף

ריימס - לאנס 1:1
לריימס: ארבר זנלי (13). ללאנס: פלוריאן סוטוקה (61), גאל קאקוטה החמיץ פנדל (45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully