וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר יחמיץ את ברצלונה: "העצב גדול, הכאב העצום, הבכי לא פוסק"

כוכב פ.ס.ז' שנפצע בירך ייעדר כחודש ועלול להחמיץ גם את הגומלין. על הביקורות נגדו אמר: "לא יודע כמה אוכל עוד לסבול את זה"

תקציר: קון - פריז סן ז'רמן 1:0/ספורט 1

על אף התקוות בקרב אנשי פריז סן ז'רמן, ניימאר לא יהיה כשיר למשחק נגד ברצלונה. כוכב פריז סן ז'רמן נפצע אמש (רביעי) בניצחון 0:1 על קון בגביע הצרפתי, והוחלף בדקה ה-60 כשהוא נאנק מכאבים אחרי פגיעה ברגלו השמאלית. בצרפת טוענים כי הכוכב צפוי להיעדר למשך פרק זמן של כארבעה שבועות, כשהמשמעות היא שלא רק שהוא יפסיד את המפגש הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות, אלא עשוי אף להפסיד את הגומלין.

"העצב גדול, הכאב עצום והבכי לא פוסק", כתב הברזילאי בחשבון האינסטגרם שלו. "שוב איאלץ להפסיק לעשות את הדבר שאני הכי אוהב לעשות בחיי, שזה לשחק כדורגל. לעתים אני מרגיש לא בנוח בגלל הסגנון שלי, של דריבלים ועבירות. אני לא יודע אם הבעיה היא אני או מה שאני עושה על המגרש. זה מאוד מעציב אותי. אני מאוד לא אוהב לשמוע משחקן, מאמן או פרשן ש"צריך להכשיל אותו", או שקוראים לי "מפונק" ו"ילד". אני לא יודע כמה עוד אוכל לסבול את זה. אני רק רוצה להיות שמח ולשחק כדורגל".

הברזילאי שוחרר היום ב-14:00 מבית החולים בו נבדק, ועל פי הלאקיפ נראה "מיואש ועצוב". בתקשורת הצרפתית מדווחים כי הבדיקות שנערכו לניימאר אישרו את החששות מהבדיקות שנערכו אתמול בלילה, והן כי השחקן לא יהיה כשיר למפגש הכפול מול הקבוצה של רונאלד קומאן. המפגש הראשון בין שתי הקבוצות במסגרת שמינית הגמר יתקיים בשלישי הבא.

ניימאר פריז סן ז'רמן. רויטרס
יחמיץ את המשחק מול האקסית? ניימאר/רויטרס

מוקדם יותר עוד הביעו בפ.ס.ז' אופטימיות בנוגע לאפשרות שניימאר יהיה כשיר למשחק הראשון הראשון מול האקסית המיתולוגית בשמינית גמר ליגת האלופות, שייערך בעוד שישה ימים בלבד. "הכל טוב, הוא יהיה מוכן למשחק", הצהיר מואיז קן. "הוא יתאוששש מחר באימון ויעזור לנו נגד ברצלונה". מאמן פ.ס.ז' מאוריסיו פוצ'טינו ביקר את השופטים ואמר שכשזה נוגע לניימאר, "לפעמים יש תחושה שלא מספיק שומרים ומגוננים על השחקנים. אולי זאת רק תחושה, ואין לי כוונה לבקר את האופן שבו היריבה שיחקה, אבל נראה לי שלא שומרים עליו מספיק".

מאוריסיו פוצ'טינו מאמן פריז סן ז'רמן. רויטרס
השופטים לא שמרו מספיק על ניימאר? פוצ'טינו/רויטרס

בצרפת היה גם מי שרמז - בצחוק או לא - שהעיתוי של הפציעה של ניימאר לא מקרי: ניימאר מרבה להחמיץ משחקים בתקופה הזו של השנה, ופעמים רבות בעבר שהה בברזיל ב-11 במרץ - התאריך בו חוגגת אחותו רפאלה סנטוס יום הולדת, לרוב במסיבות ראוותניות בברזיל. משחק הגומלין מול ברצלונה יתקיים ב-10 במרץ, יממה לפני יום ההולדת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully