וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקפטנים של הפועל ומכבי חיפה נפגשו לסולחה, גל אראל ספג איומים

עודכן לאחרונה: 12.2.2021 / 13:26

ביוזמת המנהלת, נטע לביא ודור מלול נפגשו והעביר מסר מפייס: "יריבות ספורטיבית כן, אלימות בשום אופן לא". קשר הפועל חיפה התלונן במשטרה, שתי הקבוצות כבר מכינות טיעונים לדיון הטעון בבית הדין

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חיפה 0:2/ספורט 1

לאחר האירועים החמורים בדרבי החיפאי ביום רביעי, פנה מנכ"ל מנהלת הליגות, ניקולס לב לשני המועדונים לפעול להרגעת הרוחות ביניהם ובין מחנות האוהדים שלהם. הקפטנים שלהם, דור מלול מהפועל ונטע לביא ממכבי הוזמנו להיפגש ולצאת בקריאה משותפת: "יריבות ספורטיבית על כר הדשא כן, אלימות בשום אופן לא".


שני הקפטנים נפגשו באווירה הרבה יותר מפוייסת והוציאו הודעה משותפת: "שני המועדונים מגנים את האירועים בתום המשחק. לאלימות אין שום סיבה או צידוק. כולנו חיים בעיר אחת, לכולנו האחריות להרגעת הרוחות ואנו קוראים לכולם להניח את אירועי הדרבי מאחור ולהפחית את הלהבות. אנו מתנצלים בפני אוהדי הכדורגל הרבים שהיו עדים לחוויה שאינה מאפיינת את משחקי שתי הקבוצות. מדובר באירוע חריג שלא ישוב! חשוב שנותיר את האמוציות, הכעס והתסכול מאחור. אנו, הפועל ומכבי חיפה נעשה הכל להרגעת הרוחות, מיגור האלימות וליריבות ספורטיבית בלבד".

כן ליריבות הספורטיבית, לא לאלימות פיזית

מנכ״ל מנהלת הליגות, ניקולס לב, לצד דור מלול, נטע לביא, סולחה בין מכבי חיפה, הפועל חיפה. מנהלת הליגה, אתר רשמי
יאללה, סולחה. דור מלול ונטע לביא עם ניקולס לב/אתר רשמי, מנהלת הליגה

בתוך כך, שתי הקבוצות כבר מכינות את עצמן לטיעונים בבית הדין: בהפועל חיפה משוכנעים שהתמונות שבידיהם יזכו את אלון תורג'מן לכל הפחות. במועדון טוענים שיש להם עדויות והוכחות לכך ששחקניהם הגנו על עצמם ולא היו אלה שתקפו. בנוסף צפויים בהפועל חיפה לטעון שסאן מנחם הוא זה שהתגרה בבן בסט ואמר לו לבוא אליו. במכבי חיפה מנגד צפויים לטעון שמנחם לא היה מעורב כלל באלימות הפיזית ורק חגג לאחר הניצחון, ובמועדון יטענו שגם מרבית יתר השחקנים כלל לא היו מעורבים במאורע, ולמעשה שחקני הפועל חיפה הם אלה שהגיבו לחגיגות בתקיפה אלימה.

מוחמד אבו פאני מכבי חיפה גל אראל הפועל חיפה. מאור אלקסלסי, מאור אלקסלסי
התלונן במשטרה. אראל/מאור אלקסלסי, מאור אלקסלסי

אגב, אחרי האיומים על סאן מנחם. היום התברר שגם גל אראל ספג איומים ברשתות החברתיות, עליו ועל משפחתו והמשטרה בודקת גם את הנושא הזה. אראל, בניגוד למנחם, הגיש תלונה במשטרה בעקבות האיומים. בכל מקרה, במשטרה יפנו שוב למנחם על מנת שיגיש תלונה שכן בהודעות שנשלחו אליו יש איומים מפורשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully