וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משטרת ישראל ביקשה מסאן מנחם להגיש תלונה נגד אוהד הפועל חיפה

מספר הטלפון של מגן מכבי חיפה הופץ על ידי אוהד היריבה העירונית, ומאז ספג עשרות איומים כנגדו. מנחם מסרב להגיש תלונה

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חיפה 0:2/ספורט 1

משטרת ישראל פנתה היום (חמישי) לסאן מנחם בבקשה להגיש תלונה כנגד אוהד הפועל חיפה בטענה להפצת מספר הטלפון שלו והובלה לעשרות איומים כנגדו כך נודע הערב לוואלה!ספורט. לפי המידע שהגיע למשטרה מספרו של מגנה של מכבי חיפה הופץ בקבוצות ברשתות החברתיות והשחקן זכה לאיומים. מנחם עצמו מסרב בתוקף להגיש תלונה אך אישר לשוטרים שאכן קיבל עשרות איומים מאז הבוקר. במשטרה עדיין לא החליטו האם להמשיך בחקירה ולפתוח בהליכים כאשר מי שאמורים להחליט בעניין יהיו אנשי משטרת תחנת זבולון.

בתוך כך נודע כי בלם מכבי חיפה, עאיד חבשי, לא סובל משבר בכף היד והוא יוכל לחזור לאימונים כבר ביום שבת. חבשי נפצע בדרבי אתמול (רביעי, 0:2) והוחלף במהלך המחצית הראשונה. החשש היה שהוא סובל משבר, אבל היום הוא עבר צילום ממנו עולה שמדובר בחבלה בשורש כף היד. חבשי צפוי להיכלל בסגל נגד בית"ר ירושלים בחוץ. גם צ'ארון שרי שנעדר אתמול, יחזור לאימונים מחרתיים.

עאיד חבשי שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי, מאור אלקסלסי
אין שבר. חבשי/מאור אלקסלסי, מאור אלקסלסי

מקור לדאגה מגיע מכיוון עמדת המגן השמאלי. טאלב טואטחה התלונן על כאבים בשריר הירך האחורי ויעבור צילום. במכבי חיפה מקווים מאוד שהוא לא ייעדר תקופה ארוכה, מכייוון שישנו חשש שסאן מנחם יספוג עונש חמור בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל בעקבות אירועי הדרבי. הדיון בעניין יתקיים ביום רביעי.

ניקיטה רוקאביצה שסובל מקרע בשריר התאומים וייעדר מול בית"ר ירושלים, יחל באימונים עם כדור ביום ראשון והירוקים מקווים שיחזור במחזורים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully