וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מתמוגגים מעוז בלייזר: "אם נזכה בגביע, זה רשום על שמו"

12.2.2021 / 6:58

אחרי הקאמבק ההרואי נגד הפועל חולון בחצי הגמר הודו במועדון כי ההדחה הייתה קרובה ("אין אחד שלא ראה את ההפסד מגיע") ופרגנו לפורוורד שהצטיין. בלייזר: "לא צריך להוכיח כלום לאף אחד". ספרופולוס זעם בסיום על השאלה האם טעה בבחירת הסגל למשחק

מכבי תל אביב חוגגת בחדר ההלבשה את ההעפלה לגמר הגביע/מכבי תל אביב

מכבי תל אביב חזרה אמש (חמישי) לגמר גביע המדינה לראשונה זה שלוש שנים, אחרי ניצחון 85:87 על הפועל חולון בהארכה בסיומו של ניצחון דרמטי. הצהובים יפגשו במשחק הגמר את מכבי ראשון לציון, בפעם השנייה בהיסטוריה, כשתאריך הגמר ייקבע בשבועות הקרובים.

שחקן מכבי תל אביב עוז בלייזר חוגג עם יובל זוסמן. דני מרון
איזה קאמבק! זוסמן ובלייזר, שניים מגיבורי הניצחון של מכבי תל אביב/דני מרון

אחרי מחצית ראשונה של עליות וירידות ירדה מכבי למחצית בפיגור נקודה, אלא שאז הפועל חולון פתחה מבערים ועלתה ליתרון 15. ההפרש רק הלך וגדל, ו-7 דקות לסיום הוליכה חולון 50:67, במה שהיה נראה כמו סוף הסיפור. אלא שבשלב הזה החלו הצהובים בקאמבק מדהים, והצליחו לכפות הארכה עם סל של סקוטי ווילבקין שפספס גם הזדמנות לתת לקבוצתו את הניצחון בתום 40 דקות. בהארכה, מול חולון התשושה והחסרה, השליטה הייתה של מכבי, שכמעט הצליחה לשמוט את המשחק, אך לבסוף שבה אל הגמר.

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב ניצחה 85:87 את הפועל חולון לאחר הארכה ועלתה לגמר הגביע

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב עוז בלייזר. דני מרון
בלי פחד, סלי קלאץ' גדולים, אין סוף אנרגיות. בלייזר/דני מרון

שישה שחקנים קלעו בספרות כפולות עבור הצהובים אבל הגיבור הגדול היה עוז בלייזר שסיים עם 19 נקודות, כולל כמה סלים חשובים בריצה המדהימה ברבע האחרון. סקוטי ווילבקין הוסיף 15 נקודות ויובל זוסמן במשחק טוב בחלק האחרון סיים עם 13 נקודות משלו.

"בשביל זה הבאנו את עוז", סיפרו במכבי, "הוא גבר, הוא מנוסה, הוא ווינר. הוא כל מה שאנחנו רוצים משחקן בתפקיד שלו. אם נזכה בגביע, הגביע הזה רשום על שמו".

בלייזר עצמו סיפר על המשחק: "יכול להיות שכלפי חוץ נראינו שבורים, אבל לא משנה מה ההפרש אנחנו ממשיכים לנסות, הורדנו את מפלס הלחץ, שיחקנו את הכדורסל שלנו, נכנסנו לטירוף והסלים נכנסו. עשינו את המהפך ולקחנו את המשחק. אני תמיד מאמין, המטרה שלי לקחת תארים. לא משנה מה, אני בא לעשות את זה. באתי לפה כדי לזכות בתארים, ואעשה הכל בשביל זה".

על היכולת שלו הוסיף בלייזר: "מבחינתי אני לא צריך להוכיח כלום לאף אחד. אני יודע מה אני שווה ומה אני יכול לעשות. יש לי אמונה מלאה בעצמי, יש לצוות אמונה בי, אני לא צריך להוכיח לאף אחד כלום. יש לנו משימה בגמר, זה יהיה משחק לא קל, אני מקווה שיהיה שם קהל. יש לי רק מטרה אחת מול העיניים שלי".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. דני מרון
כבר הרגישו את ההפסד מגיע, פתאום נזכרו שהם מכבי. מכבי/דני מרון

בקבוצה נשמו לרווחה בסיום המשחק כשברגעים רבים כבר ראו כיצד חצי הגמר הזה עומד להסתיים עם הפסד מאכזב מאוד. "אין אחד במועדון שיגיד שהוא לא ראה את ההפסד קרוב", הודה אחד מאנשי מכבי ביציאה מהאולם, "עלינו למחצית השנייה ושום דבר לא עבד, הכל הלך לכיוון של חולון, וחזרנו מהקבר".

המאמן יאניס ספרופולוס כעס מאוד בסיום המשחק על השאלה האם הוא היה צריך להלביש שחקנים אחרים להתמודדות הזאת, אך למרות זאת הוא צפוי לערוך שינויים לקראת המשחק בליגה ביום ראשון נגד אותה הפועל חולון, משחק בו צפוי לקבל טי ג'יי קליין דקות משחק ראשונות.

אתמול ספרופולוס אמר: "אני מרוצה מזה שלא ויתרנו כשהמשחק לא הלך טוב, המשכנו להילחם, זה היה חשוב מאוד שב-12 הדקות האחרונות נתנו מאמץ עילאי, שינינו את המומנטום, גרמנו להם לבצע הרבה איבודי כדור, היה לנו הזדמנות לנצח בזמן הרגיל. כמו שנלחמנו בסיום זה היה הרואי, ואני רוצה לברך את השחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully