וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "נלחמנו בצורה הירואית בסיום, אני גאה"

מאמן מכבי תל אביב היו מאושר לאחר שקבוצתו עלתה לגמר הגביע לראשונה מאז 2018: "שמח שלא ויתרנו". דדאס: "הפסקנו לשחק"

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
עלה לראשונה בגמר הגביע בישראל. ספרופולוס/דני מרון

איזו דרמה קיבלנו הערב (חמישי) במנה השנייה של חצי גמר הגביע, כשמכבי תל אביב גברה 85:87 על הפועל חולון בתום הארכה ומותחן גדול. הקבוצה של סטפנוס דדאס כבר צעדה ביתרון 50:67 בתוך הרבע האחרון, אך נכנעו לריצת 5:22 מצד מכבי תל אביב בהובלת עוז בלייזר המצוין (19) וסקוטי ווילבקין שכפה הארכה עם סל שקבע 72:72. בחמש הדקות הנוספות הצליחו השחקנים של ספרופולוס להבטיח את הניצחון ויאניס ספרופולוס חוגג עלייה ראשונה לגמר הגביע הישראלי. מכבי תל אביב חוזרת למעמד הגמר לראשונה מאז 2018.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס: "אני מרוצה מזה שלא ויתרנו כשהמשחק לא הלך טוב, המשכנו להילחם, זה היה חשוב מאוד שב-12 הדקות האחרונות נתנו מאמץ עילאי, שינינו את המומנטום, גרמנו להם לבצע הרבה איבודי כדור, היה לנו הזדמנות לנצח בזמן הרגיל. כמו שנלחמנו בסיום זה היה הירואי, ואני רוצה לברך את השחקנים".

שחקן הפועל חולון גיא פניני. דני מרון
אכזבה גדולה בחולון. פניני/דני מרון

המאמן שהעפיל לגמר גביע ראשון בישראל הסביר מה הלך לקבוצתו: "זה היה קריטי הקליעות מבחוץ שלא נכנסו ברבע השלישי, נלחצנו ולא שיחקנו הגנה טובה. הם קלעו זריקות טובות, שינינו הגנה ובגלל זה אני גאה באיך שנלחמנו עד לסיום ואיך שהשחקנים שיחקו עד הסוף".

היווני המשיך: "אני רוצה להודות לאוהדים שהגיעו לכאן, זו הייתה הפתעה נעימה, הקול שלהם תמיד היה באוזניים שלנו. אנחנו מתגעגעים לקהל של מכבי, ושמחים שהבאנו להם את הניצחון הזה". על המצטיין של האלופה במשחק, עוז בלייזר:" אני סומך על בלייזר, הבאנו אותו בגלל שהוא לוחם, שיש לו את האיכות ואת הלב לשחק במשחקים גדולים".

עוד בוואלה! ספורט

מכבי תל אביב ניצחה 85:87 את הפועל חולון לאחר הארכה ועלתה לגמר הגביע

לכתבה המלאה
מאמן הפועל חולון סטפנוס דדאס. דני מרון
הוא וקבוצתו ספגו מפח נפש. דדאס/דני מרון

מאמן הפועל חולון סטפנוס דדאס: "אני גאה באיך ששיחקנו, זה המשחק השלישי הרשמי שלנו נגד מכבי וזה מראה הרבה בשבילי, שלטנו במשחק, במיוחד במחצית השנייה נגד קבוצת יורוליג עם תקציב גבוה, הם מכירים אותנו ועדיין הצלחנו לשלוט במשחק דרך הכדורסל שלנו עד הדקה ה-33. הם התחילו לשחק כמונו, ומהנקודה הזאת זה היה נראה שהפסקנו לשחק, הצלחנו לעבור אותם 6 פעמים, לא שינינו אסטרטגיה, לקחתי פסקי זמן, לא שיניתי כלום. כולם ראו, אנחנו קבוצה טובה וגרמנו לקבוצה שלנו להיות גאים. זה לא ערב קל בשבילנו, הובלנו ב-17 הפרש, משהו אחר קרה".

היווני של חולון המשיך: "בתחילת ההארכה הם נתנו לנו עבירה קלה, נלחמנו ולא ויתרנו, ברור שניסיתי להכניס כדורים לדה זאו לבפנים, כדי לשנות את מבנה ההתקפה אבל לא היה לנו ריווח טוב כדי להעניש. המשחק שלנו פשוט, ואני מרגיש שיכולנו לנצח. היו לנו הזדמנויות, זה לא קל. לא שיניתי כלום, מה שהשתנה כולם ראו ב-7 הדקות האחרונות".

דדאס סיכם: "מכבי היא היריבה הכי גדולה שלנו, לכולם יש הזדמנות להתקרב אליהם, אנחנו בכיוון טוב, יש לנו עונות מוצלחות, הגענו לגמר גביע ווינר, הפסדנו להם בשנייה האחרונה, העפלנו שלב באירופה, פספסנו כמה משחקים בליגה וזה שומר אותנו במקום נמוך יותר ממה שמגיע לנו להיות. אנחנו בצמרת הליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully