וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנדובסקי: "עשינו היסטוריה, זה מיוחד", פליק: "העונה המוצלחת אי פעם"

בבאיירן חגגו את ה-0:1 מול טיגרס והזכייה בסקסטאפל. הפולני: "הרגשה מדהימה". קימיש: "זה מוקדש לכל השחקנים". גם פויול בירך

תקציר: באיירן מינכן - טיגרס 0:1/ספורט 1

באיירן מינכן השלימה הערב (חמישי) זכייה בסקסטאפל כשניצחה 0:1 את טיגרס בגמר אליפות העולם לקבוצות וזכתה בתואר השישי שלה השנה - גם אם הטורניר הנוכחי בדוחא נדחה ל-2021 - אחרי אליפות, גביע, ליגת האלופות, הסופרקאפ הגרמני והסופרקאפ האירופי.

רוברט לבנדובסקי נבחר למציין של הטורניר, אנדרה פייר ז'יניאק זכה בכדור הכסף ויוזואה קימיש בכדור הארד.

מנואל נוייר שוער באיירן מינכן עם גביע העולם לקבוצות. רויטרס
שנה היסטורית. שחקני באיירן מינכן חוגגים/רויטרס

המספרים

* באיירן מינכן היא בסך הכול הקבוצה השנייה בהיסטוריה שזוכה בשישה תארים בשנה אחרי ברצלונה.

* קינגסלי קומאן, בנז'מן פבאר ולוקאס הרננדז מחזיקים עכשיו בשבעה תארים: אלופי העולם עם צרפת, אלופי העולם עם באיירן מינכן, ליגת האלופות, הליגה הגרמנית, הגביע הגרמני, הסופרקאפ האירופי והסופרקאפ הגרמני.

* האנזי פליק עמד על הקווים ב-68 משחקים בבאיירן מינכן, בזמן הזה הקבוצה זכתה בשישה תארים, כלומר תואר ל-11 משחקים בממוצע. הוא זכה ביותר תארים מאשר ספג הפסדים - שישה לעומת חמישה.

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. רויטרס
"רצינו רק לנצח היום". לבנדובסקי עם אינפנטינו/רויטרס

רוברט לבנדובסקי אמר אחרי המשחק: "רצינו רק לנצח היום. הצלחנו לכבוש שער אחרי מסירת רוחב טובה. במחצית אמרתי לחברים שלי שיעבירו כמה שיותר מסירות רוחב, שנתעקש על זה, וזה עבד. עכשיו הצלחנו להשלים את הסקסטאפל, זו הרגשה מדהימה". הפולני התייחס לתומאס מולר, שנעדר בגלל קורונה, ואמר: "חבל שהוא לא היה כאן איתנו. אני מקווה שהוא יחזור מהר. בכדורגל אתה צריך להתאים את עצמך למשהו כזה ולהציג את הכדורגל הכי טוב שאתה יכול". כשנשאל האם יהיו חגיגות נוספות אמר לבנדובסקי: "אנחנו טסים ישר למינכן. נהנה מהזמן שלנו במטוס. עשינו היסטוריה וזה משהו מיוחד".

יוזואה קימיש, שכבש שער שנפסל בגלל נבדל של רוברט לבנדובסקי, אמר בסיום: "נלחמנו קשה מאוד בשביל התואר הזה. המטרה שלנו מההתחלה הייתה לזכות בגביע והצלחנו להשיג את זה. זכינו בזה בשביל כולם, גם מי שלא היה איתנו היום".

מאמן באיירן האנזי פליק אמר: "ברכות לקבוצה שלי שעשתה היסטוריה. אפילו בשביל מועדון מלא הישגים כמו באיירן מינכן זו העונה הכי מוצלחת אי פעם. שלטנו במשחק וניצחנו בגמר בצדק. אנחנו בצוות המאמנים גאים מאוד בקבוצה ומאושרים. זה מדהים מה שהקבוצה עשתה, המנטאליות של הקבוצה ברמה הכי גבוהה שיש. השחקנים הגיעו כבר לקצה ולכן ביצענו כמה חילופים מוקדמים יחסית. זו הצלחה גדולה לקבוצה והופעה אדירה".

פפ גווארדיולה כתב בטוויטר: "כמה שאני גאה בהצלחה הענקית הזו. אלופי העולם. ברכות לכל משפחת באיירן מינכן". בלם ברצלונה לשעבר קרלס פויול צייץ: "ברכות לבאיירן מינכן, ברוכים הבאים למועדון השש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully