וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן זכתה באליפות העולם לקבוצות עם 0:1 מול טיגרס

שער אחד של בנז'מן פבאר בדקה ה-61 סידר לאלופת אירופה תואר נוסף אחרי שזכתה בכל אחד אפשרי במהלך השנה שעברה

תקציר: באיירן מינכן - טיגרס 0:1/ספורט 1

אליפות, גביע, ליגת האלופות (ללא אף הפסד או תיקו במהלך הקמפיין), הסופרקאפ האירופי, הסופרקאפ הגרמני ומהערב (חמישי) גם אליפות העולם לקבוצות. באיירן מינכן זכתה בתואר האחרון שהיה חסר לה כדי להשלים שנה מושלמת עם 0:1 מול טיגרס המקסיקנית והניפה את התואר בדוחא, שבקטאר. האלופה הגרמנית הייתה הרבה יותר טובה לאורך כל המשחק ובסופו של דבר שער אחד קל מאוד של בנז'מן פבאר בדקה ה-61 עשה את ההבדל בין שתי הקבוצות וסידר לקבוצתו את התואר.

האנזי פליק נאלץ להסתדר ללא תומאס מולר ולאון גורצקה, שהיו בחוץ בשל קורונה, ובלי ג'רום בואטנג שחזר לגרמניה בעקבות ההתאבדות של בת זוגו לשעבר, אבל גם כך באיירן מינכן הייתה טובה בהרבה והייתה יכולה וצריכה לכבוש שערים נוספים, אבל בסופו של דבר גם שער אחד הספיק לה. באיירן מינכן הפכה לשנייה בהיסטוריה, אחרי ברצלונה, שזוכה בסקסטאפל, כלומר שישה תארים בשנה אחת.

* אל אהלי הצליחה לזכות במקום השלישי אחרי שניצחה את פלמייראס בדו קרב פנדלים. המצרים כבשו שלוש בעיטות מחמש, בעוד הברזילאים מצאו את הרשת פעמיים בלבד.

מנואל נוייר שוער באיירן מינכן עם גביע העולם לקבוצות. רויטרס
השלימו זכייה בסקסטאפל. מנואל נוייר מניף את הגביע/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 5: הזדמנות ראשונה של באיירן. קימיש מסר לסאנה, שבעט מצד ימין עם רגל שמאל ונבלם, זה חזר אל קומאן שבעט מהאוויר חלש והשוער קלט.

דקה 6: אלאבה הכניס כדור טוב ללבנדובסקי, שלא השתלט על זה מספיק טוב ואיבד למרות שהיה במצב טוב.

דקה 18: יוזואה קימיש בעט כדור אדיר אל הפינה וסידר 0:1 לבאיירן מינכן, אבל השער נפסל כיוון שרוברט לבנדובסקי היה בנבדל בזמן הבעיטה והפריע כביכול לשוער המקסיקני לראות.

דקה 51: גנאברי קיבל את הכדור בתוך הרחבה, הצליח לברוח משני שומרים ובעט מצד שמאל עם רגל ימין אל הפינה הרחוקה, אבל היה לא מדויק וזה הלך החוצה.

דקה 61: שער! כל דבר טוב בבאיירן מתחיל אצל קימיש והפעם הוא הגביה עם רגל שמאל אל לבנדובסקי, שנבלם אצל השוער, זה חזר אל פבאר, שבעט מול שער ריק פנימה את ה-0:1 של באיירן מינכן. הקוון הניף דגל לנבדל של החלוץ הפולני, אבל המהלך נבדק והוא לא היה בנבדל. השער אושר

דקה 81: קורנטן טוליסו בעט כדור מסוכן, שכבר עבר את השוער, אבל נעצר בקורה.

דקה 83: הזדמנות מסוכנת לטיגרס אחרי הוצאת חוץ, אבל ז'יניאק פספס את הכדור.

דקה 85: שופו מוטינג עבר שני שחקנים יפה בצד ימין והשאיר לדוגלאס קוסטה, שבעט לא מספיק טוב ממצב מצוין ונבלם.

חאבייר אקינו שחקן טיגרס מול לירוי סאנה שחקן באיירן מינכן. רויטרס
סיכן את השער ונבלם בדקה החמישית. סאנה מול אקינו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully