וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע לאחר שג'רום בואטנג נפרד ממנה: הדוגמנית הגרמניה נמצאה ללא רוח חיים

מערכת היחסים הסוערת בין בלם באיירן מינכן וקסיה לנהארדט בת ה-25 הגיעה לסיומה בשבוע שעבר, לאחר שזה טען כי הדוגמנית מנסה לסחוט אותו ו"להרוס את חיי". כעת מעריכים בגרמניה שנטלה את חייה

תקציר ה-0:2 של באיירן מינכן על אל אהלי בחצי גמר גביע העולם לקבוצות/ספורט1

לפני כשבוע הודיע ג'רום בואטנג על פרידה מזוגתו, קסיה לנהארדט. אתמול (שלישי) היא נמצאה ללא רוח חיים בדירתה שבברלין, ככל הנראה לאחר שנטלה את חייה.

לנהארדט בת ה-25, שנודעה בגרמניה בעיקר לאחר השתתפותה בתכנית "טופ מודל" ב-2012, היתה במערכת יחסים עם בלם באיירן מינכן ב-15 החודשים האחרונים. חברתה, הדוגמנית שרה קולקה, ספדה לה באינסטגרם: "נוחי על משכבך בשלום. את אדם מדהים, אני מתגעגעת והלוואי והייתי יכולה להיפרד ממך. אני מקווה שכעת תמצאי את השלווה שלך ומייחלת שהאמת תצא לאור. אני יודעת כמה רצית שזה יקרה. לעולם לא אשכח אותך, אני לא מכירה מישהי שצחקה כמוך".

בואטנג האשים מוקדם יותר החודש את לנהארדט בכך שחיבלה במערכת היחסים שלו עם אקסית אחרת, רבקה, אם שני ילדיו. "קסיה ניסתה לסחוט אותי ואת המשפחה שלי", טען בפני "בילד". "במהלך הקשר שלנו היא איימה לחסל אותי, להרוס לי את הקריירה ולגרום לי לאבד את ילדי. היא אמרה שתאשים אותו שאני מכה אותה, כדי שיתבעו אותי. היא יצרה קשר עם אם ילדי ואמרה שתוכל לעזור לה בבית המשפט, אני מקווה שהיא תקבל את העזרה לה היא זקוקה".

בפוסט מעט סלחני יותר שפרסם באינסטגרם לפני מספר שבועות, כתב הבלם: "כפי שכולם יודעים מהתקשורת, סיימתי את מערכת היחסים שלי עם קסיה. זה מעציב, אבל עבורי ועבור המשפחה שלי זו היתה האופציה היחידה. הייתי צריך לעשות את הצעד הזה ולשים גבול. אני מתנצל בפני כולם, בעיקר בפני חברתי לשעבר רבקה וילדינו. אני מאוכזב מעצמי, גבר צריך לקחת אחריות על המשפחה שלו ומעתה והלאה זה מה שאעשה. אני מאחל לקסיה את כל הטוב שבעולם".

לנהארדט, מצידה, כינתה את שחקן נבחרת גרמניה "שטן" והבטיחה: "בקרוב כולם תשמעו ממני, כרגע אני צריכה להתאושש. בבקשה תנו לי זמן. עוד אילחם חזרה! מעולם לא ניצלו אותי ככה ושיקרו לי ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully