וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכדורגלן תהה למה המחליקה לא "מקטינה את הציצי", התגובה שלה הסעירה את רוסיה

9.2.2021 / 7:00

לדימיר ביסטרוב, שחקן נבחרת רוסיה לשעבר, אמר שאם המחליקה לשעבר אנה סמנוביץ' הייתה "חותכת את הציצי" היא הייתה מצליחה יותר. היא תקפה ואמרה: "אולי גם אתה תחתוך משהו?"

המחליקה על הקרח הרוסייה אנה סמנוביץ'. Aubrey Washington /Allsport, GettyImages
ייצגה את רוסיה בהצלחה רבה. סמנוביץ'/GettyImages, Aubrey Washington /Allsport

אנה סמנוביץ', מחליקה על הקרח לשעבר, הגיבה בזעם על דברים שאמר עליה הכדורגלן ולדימיר ביסטרוב, שטען שאילו היא הייתה מקטינה את שדיה, הייתה מצליחה יותר בענף שלה. סמנוביץ', שבשיאה ייצגה את רוסיה באליפויות עולם, היא לאחרונה זמרת ושחקנית.

ביסטרוב, מנגד, שרשם 47 הופעות במדי נבחרת רוסיה וזכה פעמיים באליפות רוסיה, דיבר על החלקה על הקרח ואמר שהוא מעורב לאחרונה בענף בגלל הבת שלו. "בגיל צעיר, בהחלקה על הקרח צריך לעשות שלושה סיבובים באוויר", אמר בניסיון לרמוז שנדרש גוף רזה ואתלטי למשימה, "אבל כשהציצים שלך גודלים, קשה לעשות את זה. קל יותר לקפוץ בלי ציצים, זה עניין פיזיולוגי לחלוטין.

"לדוגמה, אנה סמנוביץ'. עם מידת החזה שלה, היה לה קשה בהחלקה על הקרח. על זה אני מדבר. אם סמנוביץ' הייתה רוצה להישאר בהחלקה על הקרח, היא הייתה 'חותכת' את הציצים".

טל בן חיים ויואב זיו שחקני נבחרת ישראל בכדורגל שומרים על ולדימיר ביסטרוב שחקן נבחרת רוסיה. ברני ארדוב
הרגיז אותה. ביסטרוב בפעולה/ברני ארדוב

סמנוביץ', שהחליקה לצד האלוף האולימפי הרוסי רומן קוסטמרוב, הייתה אחת המחליקות הבולטות ברוסיה, לפני שנאלצה לפרוש בגלל פציעה בשנת 2001. היא הגיבה בזעם באינסטגרם שלה: "חשבתי שאתה אדם בוגר, אבא לבת שמתחרה בהחלקה. אבל כשאתה אומר שהייתי צריך 'לחתוך את הציצי' זה הופך אותך ללא מוסרי. דבר ראשון, יש לי חזה, לא ציצי. חוץ מזה, אני לא מבינה למה החזה שלי מטריד אותך. ולדימיר היקר, אולי גם אתה צריך לחתוך משהו כדי לרוץ יותר טוב ולכבוש יותר שערים?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully