וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאבדות האקסית של ג'רום בואטנג: חברתה הקרובה טוענת ש"רק מישהו אחד אשם במותה"

אחרי שהאקסית של בלם באיירן מינכן קסיה לנהארדט נמצאה מתה, חברתה הטובה תוקפת: "מקווה שאותו אדם מרגיש אשם". גם זוגתו של הומלס המומה: "הלב נקרע, זה חייב להיפסק"

תקציר ה-0:2 של באיירן מינכן על אל אהלי בחצי גמר גביע העולם לקבוצות/ספורט1

בגרמניה ממשיכים לעסוק בהרחבה במותה של הדוגמנית קסיה לנהארדט, חברתו לשעבר של בלם באיירן מינכן ג'רום בואטנג, שנמצאה מתה בדירתה ביום שלישי האחרון. כזכור, לנהארדט בת ה-25, שנודעה בגרמניה בעיקר לאחר השתתפותה בתכנית "טופ מודל" ב-2012, הייתה בת זוגו של בואטנג ב-15 החודשים האחרונים אך לפני כשבוע השניים נפרדו, ולפחות על פי התקשורת המקומית נראה שהיא נטלה את חייה.

חברתה הקרובה של לנהארדט, הדוגמנית הגרמנייה שרה קולקה שהשתתפה איתה בתכנית "טופ מודל", זועמת על מותה: "בחורה כל כך צעירה, אישה כל כך נהדרת, מתה", היא כתבה בדף האינסטגרם שלה. "למה זה קרה? ישנם אנשים שהובילו אותה אל מותה, או יותר נכון איש אחד. אני מקווה שכל אלו שאשמים במוות שלך, ובמיוחד אותו אדם ספציפי, מרגישים אשמים. כל מי שהתערב בנושא, אשם במוות שלך מבחינתי. אני מקווה שהאמת תצא לאור בקרוב".

"אני המומה ועצובה מאוד", כתבה באינסטגרם קאת'י הומלס, אשתו של הבלם מאטס הומלס. "כמה עצובה היא בטח הייתה, זה קורע את הלב. גם לי היו מחשבות דומות בעבר ולא ממש רציתי לחיות. הביריונות והאלימות ברשת חייבות להיפסק. אני מצטערת שלא כתבתי לך לפני כן אהובה. אני מבטיחה לך שמעתה אעבוד אפילו קשה יותר כדי להילחם בתופעה. נוחי על משכבך בשלום".

כזכור, בואטנג האשים מוקדם יותר החודש את לנהארדט בכך שחיבלה במערכת היחסים שלו עם אקסית אחרת, רבקה, אם שני ילדיו. "קסיה ניסתה לסחוט אותי ואת המשפחה שלי", טען בפני "בילד". "במהלך הקשר שלנו היא איימה לחסל אותי, להרוס לי את הקריירה ולגרום לי לאבד את ילדי. היא אמרה שתאשים אותו שאני מכה אותה, כדי שיתבעו אותי. היא יצרה קשר עם אם ילדי ואמרה שתוכל לעזור לה בבית המשפט, אני מקווה שהיא תקבל את העזרה לה היא זקוקה".

בפוסט מעט סלחני יותר שפרסם באינסטגרם לפני מספר שבועות, כתב הבלם: "כפי שכולם יודעים מהתקשורת, סיימתי את מערכת היחסים שלי עם קסיה. זה מעציב, אבל עבורי ועבור המשפחה שלי זו היתה האופציה היחידה. הייתי צריך לעשות את הצעד הזה ולשים גבול. אני מתנצל בפני כולם, בעיקר בפני חברתי לשעבר רבקה וילדינו. אני מאוכזב מעצמי, גבר צריך לקחת אחריות על המשפחה שלו ומעתה והלאה זה מה שאעשה. אני מאחל לקסיה את כל הטוב שבעולם".

לנהארדט, מצידה, כינתה את שחקן נבחרת גרמניה "שטן" והבטיחה: "בקרוב כולם תשמעו ממני, כרגע אני צריכה להתאושש. בבקשה תנו לי זמן. עוד אילחם חזרה! מעולם לא ניצלו אותי ככה ושיקרו לי ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully