וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב בטוחים: "אם נמשיך באחוזים האלה, בקרוב נעלה למקום הראשון"

11.2.2021 / 6:34

האלופה עלתה למאזן של 25 נקודות מתוך 27 אפשריות תחת ואן לוון והתלהבה: "הצמד המהיר שמחק את הפיגור מוכיח שמשהו השתנה בקבוצה, יש לנו סגל וספסל חזקים משל מכבי חיפה". חשש למתיחה לאבי ריקן

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:3 על הפועל חדרה/ספורט 1

עם 25 נקודות מתוך 27 אפשריות במשמרת של פטריק ואן לוון, במכבי תל אביב מאוד מרוצים הבוקר מהשינוי שחל בקבוצה. הניצחון אמש (רביעי) על הפועל חדרה (1:3) היה גם אחד המשחקים היותר טובים של הקבוצה העונה. במכבי תל אביב יצאו בתחושה ששוער חדרה רובי לבקוביץ' היה המצטיין במגרש ולמרות זאת ספגה האורחת שלישייה.

כמה אלמנטים גרמו להתלהבות הגדולה. ראשית מכבי תל אביב הפכה פיגור בו היתה נתונה כבר אחרי כמה דקות והצליחה לכבוש צמד כבר במחצית הראשונה. "זה היה ניצחון עם הרבה אופי", אמרו אמש במועדון. "להיות בפיגור לא מתוכנן כבר אחרי כמה דקות ולא להגיע למחצית השנייה בלחץ, זה דבר מצוין. הצמד המהיר שמחק את הפיגור מוכיח שמשהו השתנה בקבוצה".

אבי ריקן שחקן מכבי תל אביב. ., אודי ציטיאט
"להיות בפיגור לא מתוכנן כבר אחרי כמה דקות ולא להגיע למחצית השנייה בלחץ, זה דבר מצוין"/אודי ציטיאט, .

עיקרי הדברים

  • התהלבים במכבי תל אביב מהניצחון החמישי ברציפות
  • "הצמד של פשיץ' יעזור לו לבנות תדמית של חלוץ רחבה מפחיד"
  • ריקן נפצע אך נתן לוואן לוון סיבות לבנות עליו בעתיד
  • באלופה בטוחים שהמהפך בצמרת הטבלה קרוב

עוד בוואלה! ספורט

צפו בתקציר: מכבי תל אביב ניצחה 1:3 את הפועל חדרה

לכתבה המלאה

מעבר לכך ברמה האישית, בקבוצה מאוד שמחו על צמד השערים של אלכסנדר פשיץ' ועל צמד הבישולים של דן ביטון שמוליך את הליגה בכמות הבישולים אפילו שאינו מרבה לשחק באחרונה. "אנחנו חייבים את אלכסנדר חלוץ רחבה שמפחיד את היריבות והצמד שלו יעזור לו לבנות לעצמו את התדמית הזו", אמרו אמש במכבי תל אביב.

עוד שחקן שיצא מהמשחק עם חיזוק חיובי הוא אבי ריקן שכבש את שער השוויון בצורה נהדרת. ריקן אמנם סיים את המשחק עם חשש למתיחה, אולם הוא לבטח היה מאושר שכן נתן לואן לוון עוד סיבות לבנות עליו בעתיד.

אלכסנדר פשיץ' שחקן מכבי תל אביב עם דן גלזר. ., אודי ציטיאט
הופך לאימת היריבות. אלכסנדר פשיץ'/אודי ציטיאט, .

בשורה התחתונה במכבי תל אביב מרגישים שהם במומנטום חיובי חזק מאוד שנובע גם בזכות סגל עמוק שנוצר בתקופת ואן לוון. "שיחקנו וניצחנו בלי יונתן כהן, אייל גולסה ועדן קארצב ובלי אילון אלמוג שהוצא מהסגל. יש עכשיו למכבי תל אביב סגל וספסל חזקים משל מכבי חיפה. זה הזמן שלנו", אמרו בקבוצה.

על כך שהפעם מכבי תל אביב לא צימקה שוב את הפער ממכבי חיפה ואולי אף עברה אותה אם הירוקים היו מפסידים, אמר שחקן במכבי תל אביב: "לא צריך להיות חזירים. נהנינו מאיבוד נקודות של מכבי חיפה באחרונה. אם נמשיך באחוזים האלה, בקרוב נעלה למקום הראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully