וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ביטלה את עסקת דומיניק צ'אנדה, סוכנו: "החוזים מחייבים"

10.2.2021 / 21:04

השחקן בן ה-24 סיכם את תנאיו, אבל העסקה בוטלה בגלל הדלפת השם ובעיות עם קונטה. סוכנו ניר קרין: "יש דרך לבטל עסקה, לא בהטחת רפש וסיפורים המצוצים מן האצבע"

תקציר ה-0:2 של בית"ר ירושלים על עירוני קרית שמונה/ספורט1

בית"ר ירושלים קיוותה להרחיב את הסגל שלה לפני סיום חלון ההעברות, והערב (רביעי) אמור היה לחתום במועדון הבלם דומיניק צ'אנדה, אבל המועדון הודיע על ביטול העסקה.

בהודעה נכתב: "לצערנו הרב, ולמרות שהיה סיכום בין הצדדים, שמו של השחקן דלף עוד לפני ההכרזה הרשמית של הקבוצה. אנו רואים זאת בחומרה רבה וכהפרה של האמון בין הצדדים. לפיכך אין בכוונתנו להתקדם עוד בנושא ומועמדותו של השחקן ירדה מהפרק. אנו מתנצלים בפני האוהדים שלנו, אך הגיע הזמן לעשות סדר ולהבהיר אחת ולתמיד כי אין משא ומתן מתנהל באמצעי התקשורת אלא בדרכים מכובדות בין הצדדים".

עוד אמרו במועדון: "אנחנו לא מוכנים יותר להדלפות מסיכומים. גם בשנה שעברה שחקן נפל בעקבות הדלפה על שמו. המועדון טיפל נקודתית בעניין ובאופן כללי עניין ההדלפות יטופל מעתה באופן בלתי מתפשר".

סיבה נוספת שגרמה לביטול זאת העובדה שהקפאתו של אנטואן קונטה הייתה מחייבת את בית"ר לשלם לו את שכרו עד לתום העונה, מה שהבעלים משה חוגג לא מוכן לעשות.

סוכנו של צ'אנדה, ניר קרין, הגיב לביטול העסקה עם בית"ר: "לאחר מו"מ קצר של 24 שעות, בית"ר ירושלים חתמה על חוזים מחייבים עם דומיניק צ'אנדה, עם קבוצתו קאוובה ווריירס ועם סוכנות כדורגל קרין. החוזים נחתמו כחוק על ידי כל הצדדים והם חוקיים ותקפים ולא תלויים בדבר. בית"ר החלה בסידורי הטסת השחקן לארץ ורישומו. לטענת בית"ר ירושלים בשל הדלפה לאתר אינטרנט העסקה מבוטלת.

"אני, ניר קרין, מצהיר בזאת כי לא דיברתי עם שום עיתונאי וכמובן שלא הדלפתי את הסיפור לאיש. זוהי לא דרכי, שמי הולך לפני בתחום. לא הדלפתי מעולם ואף לא במקרה זה ואף הבהרתי זאת למשה חוגג. באם חוגג ובית"ר התחרטו, סוכנות הכדורגל קרין תקבל זאת בהבנה. אך גם כשמתחרטים, יש דרך לעשות כך ובטח לא בדרך של הטחת רפש וסיפורים המצוצים מן האצבע. אם הייתה הדלפה הרי שהיא באה מהמועדון עצמו ואם לא הייתה הדלפה אזי היה ראוי לבקש לסגת בהם מהחתימה בצורה מכובדת".

עלי מוחמד שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
"הקורונה זה דבר מוזר". עלי מוחמד/דני מרון

אחד הנפגעים ממכת הקורונה בבית"ר היה הקשר עלי מוחמד, שהתייחס להתמודדות עם הנגיף וסיפר לאתר הרשמי: "הקורונה זה דבר מוזר, אבל זה העולם שאנחנו חיים בו עכשיו ומתמודדים עם זה. להיות חולה קורונה זה לא נחמד. אתה נהיה חלש ואין לך כוח בגוף. זה גורם לך להרגיש שאתה צריך להתחיל את הכל מהתחלה. כאילו אתה בקדם העונה. עכשיו אנחנו עושים את האימונים לאט לאט, ובתקווה לחזור כמה שיותר מהר לכושר".

מוחמד המשיך ואמר: "לפני הקורונה המשחקים היו קרובים, אז אתה מתרגל לזה שאתה משחק שלושה משחקים בשבוע, ופתאום אתה לא מתאמן, אתה חולה ועשרה ימים לא עושה כלום. אני מחכה לחזור, אבל זה קשה. אתה בבית לבד עם עצמך, ועוברים הרבה דברים בראש. אתה מתגעגע למגרש, לבוא לאימונים, לראות את החברים, זה מוזר. אבל זאת הסיטואציה".

על הגעתו של ניקו אולסק: "על ניקו אין הרבה מה להגיד, שיחקתי איתו שלוש שנים, אני יודע איך הוא משחק, ואני נהנה לשחק איתו. רוב הדברים שקורים בינינו במשחק קורים בקליק. לא צריך לדבר הרבה, זה אחד היתרונות, ואני מקווה שזה ייתן לנו עוד איזה פלוס".

על המפגש מול נתניה: "רוב שחקני הכדורגל והמאמנים משחקים נגד הקבוצות שלהם לשעבר, הייתי שם הרבה זמן. נתניה שיחקתי שם, ההרגשה היא אחרת, מוזר, אבל זה הכדורגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully