וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטריק ואן לוון: "כבשנו מוקדם, אז החיוך שלי גם הופיע"

10.2.2021 / 22:24

מאמן מכבי תל אביב היה מרוצה מה-1:3 על חדרה והצהיר: "אני מרוצה מאוד מהסגל". קורצקי: "אסור לנו לוותר על אף משחק"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:3 על הפועל חדרה/ספורט 1

מכבי תל אביב המשיכה הערב (רביעי) ברצף הניצחונות שלה, כשהפעם התגברה על פיגור מוקדם עם 1:3 ביתי על הפועל חדרה. האלופה עם חמישה ניצחונות רצופים ו-12 משחקים ללא הפסד, כשמאז מינויו של פטריק ואן לוון יש לה 25 נקודות מתוך 27. אחרי הספיגה מג'ונתן סיסה בדקה החמישית, היו אלה אבי ריקן ואלכסנדר פשיץ' (צמד) שסידרו לצהובים מהפך שלישי העונה.

פטריק ואן לוון מאמן מכבי תל אביב. ., אודי ציטיאט
יכול לחייך. ואן לוון/אודי ציטיאט, .

מאמן מכבי תל אביב פטריק ואן לוון אמר אחרי המשחק: "כבשנו מוקדם יותר וזה עוזר לחיוך שלי לצאת. היריבה היום רצתה לשחק כדורגל וקצת פתחה את המשחק. נשארנו רגועים אחרי שספגנו וידענו שהמצבים שלנו יגיעו והשחקנים הצליחו לכבוש חלק מהמצבים. אני שמח שהשחקנים כובשים ממצבים שאנחנו עובדים עליהם באימונים. אני לא יכול להגיד כלום לגבי הסגל. אני מרוצה מהסגל שיש עכשיו, הם עובדים קשה ומביאים הרבה אנרגיות. אנחנו מצפים מהם להמשיך בזה".

אלכסנדר פשיץ', שכבש צמד, הוסיף: "כל משחק קשה כי אין הרבה מצבים לכבוש, היום היו יותר מצבים לכבוש מאשר במשחק הקודם. ברכות לשוער של חדרה שהציל כמה מצבים. במחצית השנייה היה לנו שטח פנוי. אנחנו לא חושבים על מכבי חיפה, אנחנו מתאמנים טוב וחזק ומסתכלים רק על עצמנו".

מאמן חדרה מנחם קורצקי אמר: "במצב שלנו אסור לנו לוותר על אף משחק. באנו עם הרבה אמונה וביטחון למשחק, אבל עשינו לא מעט טעויות. ספגנו שער מהוצאת חוץ ואסור לנו לספוג שער כזה או שערים מאיבוד כדור. אסור לעשות את הדברים האלה נגד מכבי תל אביב. היינו שבריריים מאוד מאחורה ומכבי תל אביב הייתה יכולה לכבוש שערים נוספים. ניקח את הדברים הטובים מהמשחק הזה. יש לנו משחק כבר ביום ראשון. נתכונן בהתאם ונבוא מוכנים. יש פה קבוצה מוכשרת מאוד, כמובן שיש שחקנים חדשים שצירפנו וצריך להכניס אותם לכושר. הכישרון קיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully