וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון שוב הובסה, דני אבדיה סיפק 9 נקודות ו-7 ריבאונדים מהספסל

הוויזארדס חזרו לסורם עם הפסד 137:115 מול טורונטו, בעוד משחק הגנתי חלש ורבע אחרון נרפה. הרוקי הישראלי הוסיף 3 אסיסטים ב-27 דקות

דני אבדיה מתאמן על זריקות אחרי הפסד וושינגטון לטורונטו/מתוך הטוויטר של הוויזארדס

וושינגטון לא מצליחה לייצר מומנטום. הוויזארדס הובסו הלילה (בין רביעי לחמישי) 137:115 על ידי טורונטו, במשחק שפתח רצף של חמישה משחקי בית, וחשף שוב את הבעיות המוכרות של הקבוצה מפתיחת העונה: הגנה חלשה, יכולת מאכזבת של ראסל ווסטברוק וחוסר ברוח לחימה שמוביל לעוד ועוד בליצים של היריבות ברבע האחרון.

סקוט ברוקס המשיך עם מה שעבד לו שלשום בניצחון על שיקגו: דאוויס ברטאנס פתח בחמישייה, בעוד דני אבדיה עלה מהספסל והיה חלק מהרכב המחליפים של הוויזארדס. אבדיה נראה לא רע בתפקיד החדש גם הלילה: הוא סיים עם 9 נקודות (3 מ-7 מהשדה כולל 2 מ-6 מהשלוש, ו-1 מ-2 מהעונשין) והוסיף 7 ריבאונדים ו-3 אסיסטים ב-27 דקות על הפרקט.

פסקל סיאקם, טורונטו ראפטורס, מול דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Patrick Smith, GettyImages
הראה ניצוצות בהגנה, אבל נדבק בחולשה של האחרים. אבדיה מול סיאקם/GettyImages, Patrick Smith
דיאנדרה במברי, טורונטו ראפטורס, מטביע מול שחקני וושינגטון וויזארדס דני אבדיה, ראול נטו. רויטרס
שוב ההגנה נראתה חדירה ביותר. במברי מטביע מול אבדיה ונטו/רויטרס

כשאבדיה נכנס למגרש לראשונה לקראת סיום הרבע הראשון, הראפטורס כבר היו ביתרון דו ספרתי. ראסל ווסטברוק שחזר אחרי היעדרות מהמשחק הקודם שוב נראה מפוזר ולא יעיל, וההגנה החדירה איפשרה לאורחים מקנדה לעשות ככל העולה על רוחם. אבדיה אמנם הראה ניצוצות הגנתיים כשהופקד על כוכב טורונטו פסקל סיאקם, אבל הפגין חוסר יציבות גם בצד הזה של המגרש, כמו יתר חבריו, כשהפעולה היפה ביותר שלו במחצית הראשונה היא אסיסט בנגיעה יפה לדאנק של ווסטברוק במתפרצת.

היתרון של הראפטורס נשמר על דו ספרתי ברוב שלבי המשחק, גם במחצית השנייה. מפעם לפעם הוויזארדס הצליחו להתקרב מעט, אבל לא איימו בצורה ממשית על טורונטו. בשלהי הרבע השלישי קלע אבדיה שלשה ראשונה אחרי 12 החטאות רצופות שלו שצימקה את הפער לשש בלבד, אבל טורונטו ענתה בעוד מיני-ריצה ושוב ברחה.

הוויזארדס עוד נשארו במרחק סביר בפתיחתו של הרבע האחרון, אבל כמו בלא מעט משחקים העונה, נראו לא ממושמעים ולא מרוכזים בדקות ההכרעה, והראפטורס סיימו את המשחק בריצת 5:19 (22:34 ברבע האחרון כולו) כדי להבטיח את הניצחון. נורמן פאוול הבליח אצל הראפטורס עם 28 נקודות, כשהוא מוביל את רשימת הקלעים של המנצחת שצלפה 19 שלשות ב-60% מול האין-הגנה של הוויזארדס. פסקל סיאקם הוסיף 26, כשקייל לאורי תורם 21 וכריס בושיי מנפק 17, 16 ריבאונדים כולל דאנק מהדהד על אבדיה.

ראסל ווסטברוק, וושינגטון וויזארדס, מאוכזב. רויטרס
רחוק מימי השיא שלו. ווסטברוק/רויטרס
קייל לאורי, טורונטו ראפטורס. Patrick Smith, GettyImages
הראפטורס צלפו 19 שלשות ב-60%. לאורי אחרי עוד צליפה/GettyImages, Patrick Smith

את וושינגטון הובילו בראדלי ביל (24 ו-5 אסיסטים) וראסל ווסטברוק (23 ו-7 אסיסטים, בעוד משחק עם שורה סטטיסטית מתעתעת), כשרוי האצ'ימורה מוסיף 15 ו-7 ריבאונדים. הוויזארדס שנותרו במקום הלפני-אחרון במזרח, ינסו לחזור למסלול במשחק הבא מול הניקס בלילה שבין שישי לשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully