וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחמאות לאבדיה על משחק ההגנה, ברוקס: "הוא יהיה שחקן חמישייה 15 שנים"

הישראלי איבד את מקומו בחמישייה, אך שיחק 28 דקות. המאמן פרגן: "הוא שמר והתמודד עם זאק לאבין, הקליעה תגיע". כתב וושינגטון תהה על ספסולו: "הוא אחד השומרים הטובים בקבוצה, ברטאנס ממש לא". וגם: המאזן החיובי בלי ראסל ווסטברוק

צפו בדני אבדיה מדבר על התקופה שלו בבידוד/חשבון הטוויטר של הוויזארדס

אחרי שתי תבוסות קשות, וושינגטון התאוששה הבוקר (שלישי) כשניצחה 101:105 את שיקגו. דני אבדיה איבד את מקומו בחמישייה וסיים את המשחק עם ארבע נקודות ו-10 ריבאונדים ב-28 דקות (2 מ-9 מהשדה, 0 מ-5 מחוץ לקשת). וושינגטון חזרה לנצח דווקא כשראסל ווסטברוק קיבל מנוחה כאשר בלי הכוכב הוויזארדס רושמים מאזן של 3:4 ואיתו רק 12:2.

דני אבדיה וושינגטון וויזארדס מול שיקגו בולס. Charles Rex Arbogast, AP
קיבל מחמאות על ההגנה שלו. אבדיה/AP, Charles Rex Arbogast

סקוט ברוקס מאמן וושינגטון התייחס לעובדה שאבדיה ירד לספסל ואמר: "הוא התמודד עם זה כמו שידענו שהוא יתמודד עם זה. הוא ילד נהדר שעובד קשה. הוא יהיה שחקן חמישייה בליגה הזו בין 12 ל-15 שנים. כל דבר חדש בשבילו. זו עיר חדשה. חשבתי שהוא נכנס טוב למשחק, לקח ריבאונדים והתחרה".

ברוקס החמיא להגנה של אבדיה ואמר: "אני אוהב את הקשיחות שלו. הוא שמר על זאק לאבין. הוא היה שם ונאבק איתו. הוא אילץ אותו לקחת זריקות קשות. גם ההתקפה תגיע, הוא לא יזרוק ככה כל הזמן. הוא לא שיחק טוב במשחקים האחרונים, אבל הוא חזר לחמישייה בזכות הקשיחות שלו".

דאוויס ברטאנס, מי שתפס את מקומו של אבדיה בחמישייה, אמר לאחר המשחק: "התחלנו טוב את המשחק. זו הייתה הבעיה הגדולה שלנו עד עכשיו, הפתיחה הגרועה. הובלנו מהר ולא פיגרנו בהרבה. זו הייתה בעיה שלנו במשחקים האחרונים שפיגרנו ב-10, 20 ו-30. במקום לפגר בחמש ולחזור למשחק".

בראדלי ביל, כוכבה של וושינגטון פרגן לתרומה של אלכס לן, שהפך להיות שחקן חמישייה במקום רובין לופז: "יש לו גוף גדול, הוא רוצה לשחק. הוא מנצל את הדקות שלו. הוא פתח גם בשני המשחקים האחרונים והוא נותן לנו תוספת של אנרגיה. יש לו נוכחות בצבע והוא גם קולע מבחוץ. אני מנסה לערב כמה שיותר שחקנים".

ביל התייחס גם לעובדה שברטאנס פתח במקום אבדיה: "הוא מרווח את המשחק משום שיש לו יכולת קליעה טובה. הוא יוצר גם בצבע, זו התאמה שהמאמן עשה וזה עבד די טוב".

הכתב של וושינגטון לא ממש אהב את ההחלטה לספסל את אבדיה

בן מהיץ', אחד הכתבים שמסקרים את הקבוצה, לא ממש אהב את העובדה שאבדיה איבד את מקומו בחמישייה לברטאנס וכתבף "אבדיה הוא אחד השומרים הכי טובים בסגל של וושינגטון. ברטאנס לא והקליעה שלו בעייתית. אני לא מצליח להבין את זה". מהיץ' גם ציין את העובדה שאבדיה קולע ב-43 אחוז מהשדה מחוץ לקשת לעומת 33 בלבד של ברטאנס, שלא נחשב לשחקן הגנה טוב.

זאק לאבין, כוכב הבולס שהחטיא ליי אפ קריטי במצב של 101:103, התלונן על השופטים שלא שרקו לטובתו עבירה: "חשבתי שיצרתי מגע, השופטים ראו את זה אחרת. חדרתי לסל ועצרו אותי במגע, אחרת הייתי קולע". וושינגטון, שהשיגה את ניצחונה השישי בלבד העונה, תקבל לילה מנוחה ובעוד יומיים תחזור לביתה ותארח את טורונטו, שתגיע למפגש הזה בכושר טוב עם ארבעה ניצחונות בחמישה משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully