וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ההתפתחות של דני אבדיה חשובה יותר כמעט מכל דבר אחר בוושינגטון"

בארה"ב מנתחים את הירידה של הישראלי לספסל: "החלטה מוזרה מאוד של ברוקס, זה לא מהלך שמצביע על כך שבוטחים באבדיה"

צפו בדני אבדיה מדבר על התקופה שלו בבידוד/חשבון הטוויטר של הוויזארדס

עדיין לא ברור האם דני אבדיה יישאר על הספסל של וושינגטון גם מול טורונטו (בין רביעי לחמישי, 2:00), או שמא ישוב לחמישייה. כך או כך, הרוקי בן ה-20 זכה למחמאות על הופעתו מול שיקגו, בה הראה פעם נוספת את מגוון הדרכים בהן הוא יכול לתרום למשחק.

"הוא היה טוב נגד שיקגו, הוא התמודד היטב עם המעבר לספסל", חרץ העיתונאי של "האתלטיק" פרד כץ. "הוא שמר טוב על זאק לאבין, בפעם הראשונה העונה הוא החטיא שלשות פנויות אבל הוא שמר ממש טוב. לדעתי הוא יהפוך לשחקן הגנה נחמד מאוד וזה יעזור לוושינגטון. הוא עדיין עושה קצת יותר מדי עבירות, אבל השופטים שורקים לו הרבה כי הוא רוקי. הוא נראה טוב וכנראה שמהספסל יהיו לו יותר הזדמנויות לנהל את המשחק ולקבל החלטות. לא לשחק לצד ווסטברוק וביל יאפשר לו להראות קצת יותר את האיכויות שלו. אין לי בעיה עם זה שהוא יישאר בספסל".

העיתונאי האמריקני בן סטנדינג הוסיף בפודקאסט Wizards After Dark: "דני הוא השחקן השני הכי מעניין בקבוצה אחרי ביל. אם יש משהו אופטימי בעונה הזו זה הוא וקצת רוי האצ'ימורה, נראה שדני יכול להיות חלק אמיתי מהחמישייה בקבוצה טובה. היינו מודאגים מהקליעה שלו, אבל הוא אדיר מחוץ לקשת. אני אוהב את המסירות שלו ורואה אותו נשאר בתפקיד הזה. אתמול הוא התחיל על הספסל, וזה לא ממש מפריע לי. אני אוהב לראות מה הוא יכול לעשות עם איש סמית' במקום עם ווסטברוק וביל, הייתי רוצה לראות אותו יותר במגרש הפתוח. לאן הוא יגיע בהמשך הדרך? אני מקווה שיעזרו לו להגיע לרמה גבוהה עוד יותר. מבחינתי, ההתפתחות שלו חשובה כמעט יותר מכל דבר אחר, כי אם וושינגטון תשתפר זה יהיה דרך החבר'ה הצעירים הללו".

גם בפודקאסט Locked On התייחסו להחלטה לספסל את אבדיה. העיתונאי בן מהיץ' אמר: "הייתי בהלם מהשינוי בחמישייה. האם זה באמת עזר להם לנצח? זה היה קצת תמוה. אני מבין שסקוט ברוקס מנסה לרענן את הקבוצה, אבל דאוויס ברטאנס? באמת? זו אחת הקבוצות הכי חלשות בהגנה שאי פעם ראיתי, וברטאנס הוא לא שחקן הגנה טוב. אבדיה הוא אחד השומרים הנורמליים היחידים בסגל, אז הספסול היה די מדהים. זה קשה לשחקן צעיר. הוויזארדס כבר קברו את טרוי בראון ואני מקווה שלדני אבדיה לא יקרה דבר דומה. ומה זה אומר לקראת העתיד? אם כל המטרה היא לפתח את השחקנים הצעירים ואת הבסיס, אבדיה כבר הראה שהוא שחקן מבטיח".

מהיץ' הוסיף ואמר: "מילא אם דני היה מתקשה בקליעה, אבל הוא אחד הקלעים הטובים בקבוצה. בקושי משרטטים לו תרגילים. כל הקטע של העונה הזו היא לפתח את הצעירים ולתת לאוהדים תקווה, ממילא וושינגטון לא הולכת לזכות באליפות בקרוב. למה לא לתת לאבדיה והאצ'ימורה את המפתחות, או לפחות להגדיל את התפקיד שלהם? זה לא מהלך שאומר לי שבוטחים בו. צריך לתת לו תפקיד עוד יותר גדול, בעיקר כשראסל ווסטברוק בחוץ. אבל לא. במקום זאת, עושים מהלך מוזר ומורידים אותו לספסל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully