וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון רביעי ברציפות לוושינגטון, 2 נקודות ב-11 דקות לדני אבדיה

הוויזארדס גברו גם על פורטלנד 111:118, הרוקי הישראלי לקח זריקה אחת בלבד והוסיף גם 3 ריבאונדים. 37 לביל, טריפל דאבל לווסטברוק, 35 ללילארד מנגד

דני אבדיה מתאמן על זריקות אחרי הפסד וושינגטון לטורונטו/מתוך הטוויטר של הוויזארדס

הירידה של דני אבדיה בוושינגטון וויזארדס נמשכת. אחרי שקלע חמש ושלוש נקודות בשני המשחקים האחרונים בהתאמה, הלילה (בין שבת לראשון), הסתפק הפורוורד בשתי נקודות בלבד, אחרי שלקח זריקה אחת מהשדה ב-11 דקות. אבדיה, שהמשיך לעלות מהספסל, קטף גם שלושה ריבאונדים במשחק הדרמטי, שנגמר ב-107:116 לוויזארדס על פורטלנד.

הרבע הראשון היה סוער במיוחד, אחרי ששתי הקבוצות קלעו 74 נקודות משותפות (31:43 לבלייזרס). אלא שבניגוד לרבע הראשון, לרבע השני עלתה פורטלנד אחרת, שקלעה 12 בלבד לעומת ה-43 ברבע הקודם. הנדנדה נמשכה גם ברבע השלישי עם עוד התפוצצות של פורטלנד, ששוב הורידה את הגז ברבע שלאחר מכן, ואפשרה לוושינגטון לרשום ניצחון רביעי ברציפות - רצף הניצחונות השני הכי ארוך בליגה אחרי ברוקלין.

רוברט קובינגטון שחקן פורטלנד מול דני אבדיה שחקן וושינגטון. רויטרס
זה עדיין לא זה. אבדיה/רויטרס

בראדלי ביל כיכב כרגיל עם 37 נקודות, אליהן הוא הוסיף גם 7 ריבאונדים. ראסל ווסטברוק רשם את אחד ממשחקיו הטובים העונה, כשקלע 27 נקודות ב-11 מ-17 מהשדה והוסיף גם 13 אסיסטים ו-11 ריבאונדים. מלבדם, רק שני שחקנים נוספים קלעו בספרות כפולות: רוי האצ'ימורה שסיים עם 17 ורובין לופז שקלע 10 וקטף 11 כדורים חוזרים. דמיאן לילארד הוליך את קלעי המפסידה עם 35 ב-10 מ-30 מהשדה. היו לו גם 12 אסיסטים ו-6 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully