וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בכלל לא עניין אותי מי שמר עליי": הלילה ההיסטורי של ג'מאל מארי

רכז דנבר הפך לשחקן הראשון בהיסטוריה שמגיע ל-50 נקודות בלי זריקת עונשין: "פשוט קלעתי את הזריקות". כל המספרים והציוצים

חשבנו שראינו כבר כמעט כל שיא אישי אפשרי ב-NBA, אבל מה שעשה הבוקר (שבת) ג'מאל מארי בדנבר, לא עשה לפניו אף שחקן מעולם וזה הפעם כולל אפילו את ווילט צ'מברליין. הרכז הקנדי של הנאגטס קלע 50 נקודות ללא אף זריקת עונשין ב-103:120 של קבוצתו על קליבלנד. אף שחקן לפניו לא חצה את רף 50 הנקודות בלי לזרוק מהעונשין ומארי עשה זאת באחוזים כמעט מושלמים (21 מ-25 ו-8 מ-10 מחוץ לקשת).

ג'מאל מארי דנבר. GettyImages
איזה משחק. ג'מאל מארי/GettyImages

לאחר המשחק, מארי לא ממש היה מודע לשיא המדהים שלו ואמר: "פשוט קלעתי את הזריקות שלי, זה מגניב לעשות היסטוריה, זו התחלה טובה שלי". הרכז גנב את ההצגה לניקולה יוקיץ' שרשם עוד טריפל דאבל וקלע 30 נקודות רק במחצית השנייה. מארי קלע ב-84 אחוז מהשדה, שני רק לווילט צ'מברליין עבור שחקן שמגיע ל-50 נקודות.

אבל מארי לא רק עבד בשביל המספרים שלו, בזמן שקליבלנד מנסה לחזור למשחק, הרכז תפר שלוש שלשות בטווח זמן של 65 שניות ודחף את הקבוצה שלו ליתרון 21. "עבור זה אנחנו חיים, זו אווירה", אמר מארי עלהקהל שהיה באולם ואולי דרבן אותו לעשות את השיא הזה. קליבלנד ניסתה להחליף כמה שומרים על מארי, שלא התרשם ואמר: "זה ממש לא משנה מי שומר עליי".

אגב, למרות כל השיאים של ניקולה יוקיץ', ג'מאל מארי הוא השחקן הראשון בהיסטוריה של דנבר שרושם שלושה משחקים של 50 נקודות ומעלה בקבוצה (כולל פלייאוף). אגב, זו הפעם השנייה העונה ששני שחקנים קולעים באותו לילה 50 נקודות (ג'ואל אמביד) אחרי שלפני שבועיים ניקולה יוקיץ' וסטף קרי עשו את זה. זו גם הפעם הראשונה מאז 2006 ששני שחקני דנבר (מייקל פורטר ג'וניור) קולעים לפחות 20 נקודות במחצית הראשונה.

ברשת מתמוגגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully