וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכתב הבכיר מנתח: "דני אבדיה לא רע, אבל הוא לא ממש השפיע עד כה"

ג'ון הולינג'ר מ"האתלטיק" סקר את הרוקיז שנבחרו גבוה: "לא ראינו ממנו הרבה ממה שהראה באירופה". הנקודה החיובית: יכולת המסירה

דני אבדיה מתאמן על זריקות אחרי הפסד וושינגטון לטורונטו/מתוך הטוויטר של הוויזארדס

דני אבדיה פתח בצורה חיובית מאוד את קריירת ה-NBA שלו, אך בשבועות האחרונים דעך במעט ואף ירד לספסל של וושינגטון. הישראלי הצעיר עדיין מנסה למצוא את דרכו בליגה הטובה בעולם, ובצילם של בראדלי ביל וראסל ווסטברוק, ובסקירה שערך כתב "האתלטיק" ג'ון הולינג'ר, לא נבחר אבדיה לאחד הרוקיז הבולטים של המחזור עד כה.

"המקרה הקלאסי של שחקן שפתח בחמישייה בגלל שנבחר במקום גבוה", קבע הולינג'ר. "זה לא כאילו הוא היה רע, הוא פשוט... לא ממש השפיע, עם מדד יעילות (PER) של 8.9, ורק 13.8 נקודות ל-100 פוזשנים. לאבדיה יש גודל ומוביליות, ויכולתו ההגנתית היתה די מעודדת. הוא גם קלע לא רע כשנותר פנוי מחוץ לקשת (35.5 אחוז). עם זאת, עדיין לא ראינו הרבה ממה שהראה באירופה, היכולת לתפוס את הכדור ולרוץ קדימה, והמצבים שלו במשחק עומד די מסתכמים בזריקות סטטיות".

דני אבדיה שחקן וושינגטון וויזארדס מול טאקו פול שחקן בוסטון סלטיקס. Nick Wass, AP
לאט לאט. אבדיה/AP, Nick Wass

אבדיה פתח העונה ב-16 מ-22 המשחקים בהם שותף והעמיד ממוצעים של 6.8 נקודות (42 אחוז מהשדה, 35 אחוז ל-3, 58 אחוז מהקו), לצד 4.9 ריבאונדים ו-1.6 אסיסטים לערב. "זריקות העונשין שלו, עקב אכילס באירופה, לא ממש פקטור בינתיים כי הוא מעולם לא מגיע לקו - רק 19 ניסיונות ב-22 משחקים", הוסיף הולינג'ר. "מה שחיובי זה שיכולות המסירה שלו טובות כשם שסיפרו לנו. היו לו כמה מסירות יפות למרות התפקיד המשני והוא מעמיד ממוצעים של קרוב לשני אסיסטים על כל איבוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully