וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מקווים שעומרי כספי ישוב לסגל בקרוב

8.2.2021 / 8:00

הפורוורד שנעדר כבר שלושה שבועות אחרי שחטף וירוס בבטן עדיין סובל מכאבים והקאות. זוסמן על המומנטום המצוין: "גרמנו לכל משחק להיות קל, מצפה שנמשיך ככה גם נגד חולון"

עומרי כספי שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
עדיין סובל מכאבים. כספי/דני מרון

מכבי תל אביב המשיכה אמש (ראשון) להרשים בליגת העל אחרי שהביסה בצורה משכנעת את מכבי ראשון לציון 77:105. הצהובים השלימו ארבעה ניצחונות בתוך שמונה ימים בהפרש מצטבר של 105 נקודות, והם מגיעים במומנטום מצוין לחצי גמר גביע המדינה נגד הפועל חולון ביום חמישי הקרוב.

בניגוד למשחקים נגד הפועל באר שבע ומכבי חיפה, הפעם מכבי מכבי תל אביב גמרה את המשחק רק ברבע השלישי. במצב של 47:57 לטובתה לקח יאניס ספרופולוס פסק זמן והקבוצה רצה ל-0:17 עד לסוף הרבע השלישי. שבעה שחקנים קלעו בספרות כפולות עבור הצהובים כשמעל כולם היה יובל זוסמן עם 17 נקודות, כולל 4 מ-4 מחוץ לקשת, 5 אסיסטים ו-4 ריבאונדים. הצהובים קלעו 15 שלשות מ-25 נסיונות, הנתון הטוב ביותר שלהם העונה.

שחקן מכבי תל אביב יובל זוסמן מול שחקן מכבי ראשון לציון אייזאה טיילור. ., אודי ציטיאט
מנטור לצעירים. זוסמן/אודי ציטיאט, .

"היינו צריכים להגיב ולעשות התאמות, אנחנו לא מרוצים משום הפסד, לא מקבלים הפסדים בליגה, לא מוכנים שזה יקרה", סיפר זוסמן על הרצף הנוכחי שהגיע אחרי ההפסד לגלבוע/גליל, "כל משחק מכין אותנו למשחק הבא, אנחנו רוצים להיות הראשונים שנותנים את המכה, הדבר המשותף למשחקים האחרונים זה שאנחנו תקפנו ראשונים, גרמנו למשחק להיות יותר קל בעזרת רבע ראשון קל. לא היינו צריכים להגיב למה שקרה, זה משמעותי מאוד. אני מצפה שנעשה את זה גם נגד חולון".

זוסמן הוסיף על השחקנים הצעירים שקיבלו הזדמנות במהלך השבוע האחרון: "הייתי בגיל שלהם לפני שנתיים או שלוש, זה כיף לראות את זה. אני מאוד צעיר אבל אני יכול לשמש להם בתור סוג של מנטור, חוויתי את העליות והמורדות, חוויתי קשיים ועליות. אני מכיר כל שטות קטנה, כל כאב או סבל ועלייה שיש שם. אני רוצה לעזור להם איפה שאני יכול. זה כיף שיש המשכיות, אני שמח שהם לוקחים את הצ'אנס, אם אתה רוצה לשחק במכבי תל אביב אתה צריך להיות בכל יום אגרסיבי. הם עובדים קשה, באים ראשונים והולכים אחרונים. כל דקה שהם מקבלים זה בזכות".

טי ג'יי קליין שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
עשוי להתלבש לחצי גמר הגביע. קליין/אתר רשמי, מכבי תל אביב

עומרי כספי נעדר ממשחקי הצהובים כבר שלושה שבועות אחרי שחטף וירוס בבטן. למרות שכספי שב לאימונים קלים, סיפר ספרופולוס כי הוא עדיין סובל מכאבי בטן והקאות, והוא עובר סדרת בדיקות כדי לגלות את הסיבה לבעיה. בקבוצה מקווים כי כספי יוכל להיות כשיר בשבועות הקרובים. הפורוורד עבר מספר בדיקות קורונה בתקופה הזאת ובכולם יצא שלילי. במקביל, טי ג'יי קליין עשוי להתלבש לחצי גמר הגביע, כשספק אם יקבל דקות, וההערכה היא שדקות המשחק הראשונות שלו יגיעו במשחק הליגה נגד הפועל חולון ביום ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully