וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס: "לא חושב שאנחנו צריכים לעשות משהו שונה לקראת חולון"

7.2.2021 / 21:45

מאמן מכבי תל אביב מרוצה מהיכולת שהפגינו שחקניו במהלך ה-77:105 המוחץ על מכבי ראשון לציון ומוכן לקראת חצי גמר הגביע

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. ., אודי ציטיאט
מרוצה. ספרופולוס/אודי ציטיאט, .

מכבי תל אביב השלימה הערב (שני) ניצחון שלישי ברציפות בליגת העל, ועשתה זאת שוב כמעט ללא כל התנגדות. השחקנים של יאניס ספרופולוס ברחו לסגנית האלופה מכבי ראשון לציון כבר בפתיחת המשחק בדרך ל-77:105 מוחץ על הקבוצה הלא יציבה של גיא גודס, שירדה למאזן לא מחמיא מבחינתה של 8 הפסדים ו-6 ניצחונות.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר בסיום: "השחקנים הופיעו עם ריכוז ואנרגיה, זה לא קל לשחק בחמישה ימים שלושה משחקים, אבל כולם היו מוכנים מנטאלית, ניסינו לחלק דקות לכולם, וכל אחד מהם שבא לשחק היה מאוד מרוכז, שיחקנו טוב מאוד. ראשון קבוצה טובה מאוד, ולא נתנו להם צ'אנס לחשוב על המשחק. נחשוב עכשיו על המשחק הבא שהוא חצי גמר הגביע". על השחקנים החסרים: "אני מאמין שכספי יחזור וטי ג'יי קליין יכנס לקבוצה. עומרי מחכה לתשובות לראות מה גורם לכאבי הבטן שלו".

על ההפרשים הגבוהים בהם מנצחים שחקניו: "לא ציפיתי שמכבי חיפה וראשון ישחקו ככה. מכבי חיפה ניצחו לפני המשחק נגדנו בגליל. כל הקבוצות הללו הן קבוצות טובות, אני לא חושב שאנחנו צריכים לעשות משהו שונה לקראת חולון, צריכים להיות רציניים ולשחק טוב. בגלל זה בסוף דרשתי מהשחקנים הצעירים ללמוד, זה הזמן ללמוד לשחק הגנה, איך להיות יותר אפקטיביים בהתקפה, הפרטים הקטנים להוסיף במהלך המשחק".

מאמן מכבי ראשון לציון גיא גודס. ., אודי ציטיאט
עם הפנים ליום חמישי. גודס/אודי ציטיאט, .

מאמן מכבי ראשון לציון גיא גודס: "אין הרבה מה להגיד. הבדלי הכוחות, ראינו אותם היום, מבחינתי היה לעבור את המשחק הזה טוב איכשהו ולא להיות פצועים להיות ליום חמישי. לשמחתי כולם בריאים ומסתכלים קדימה. לנו יש את הבעיות שלנו, לירושלים יש את הבעית שלהם, גם בעיות בריאותיות, גם ההופעה ההגנתית שלנו פחות טובה, גם התקפית אנחנו פחות טובים בתקופה האחרונה באחוזי השלוש. ביום חמישי זה משחק אחר נגד קבוצה אחרת, מכבי דרסה כל מי שעמדה מולה בתקופה האחרונה. נכנסנו לבעיית עבירות, ברגע שעשינו את החילופים ואנחנו קצרים בפנים. לא ראיתי לנכון לקחת פסקי זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully