וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הביקורת בוושינגטון הגיעה גם לאבדיה, ביל: "קבוצות דורכות עלינו, החרא הזה מתסכל"

גארד וושינגטון מתוסכל אחרי התבוסה בשארלוט: "הדבר היחיד שחיובי זה שאכפת לנו". ברוקס העניק לדני אבדיה רק 15 דקות: "ניסיתי להכניס קצת חיים למשחק שלנו". ביקורת על ההגנה של הישראלי: "השיעור לא עבד"

צפו בדני אבדיה מדבר על התקופה שלו בבידוד/חשבון הטוויטר של הוויזארדס

וושינגטון נראתה רע מאוד הערב (ראשון) והובסה 119:97 על ידי שארלוט, במה שהיה ההפסד השני שלה ברציפות ומאז שחזרה לפעילות בעקבות הפסקת הפעילות בשל הקורונה היא עם שבעה הפסדים מתשעה משחקים. דני אבדיה שוב התקשה להרשים - וסיים עם 4 נקודות, 2 ריבאונדים ו-2 אסיסטים, ב-15 דקות בלבד.

סקוט ברוקס מאמן וושינגטון וויזארדס. רויטרס
כרגע זה נראה רע. ברוקס/רויטרס

מאמן וושינגטון סקוט ברוקס אמר אחרי המשחק: "אנחנו חייבים להיות טובים יותר. אנחנו מבצעים יותר מדי טעויות". על רמת האנרגיה של הקבוצה שלו נגד שארלוט אמר המאמן: "לפרקים זה היה רע ולפרקים טוב. האנרגיה שלנו הייתה הייתה לא עקבית, אנחנו צריכים להיות בעניינים כל הזמן. אנרגיה היא משהו שצריך להיות יציב והיום היו עליות וירידות".

ברוקס נשאל האם ראסל ווסטברוק ישחק גם במשחק הבא ואמר: "זו בהחלט אפשרות. אנחנו עדיין לא יודעים, נראה איך הוא ירגיש מחר בבוקר". הכתבים שאלו את ברוקס על כך שהשתמש בכל פסקי הזמן שלו בשלב מוקדם והוא אמר: "לא היה אכפת לי שקיבלתי עבירה טכנית, לא היה אכפת לי מפסקי הזמן. היינו צריכים להכניס קצת אוויר למשחק שלנו".

איש סמית' התייחס להגנה החלשה של וושינגטון ואמר: "אני כבר נשמע כמו תקליט שבור כי אנחנו מדברים על זה עוד מהעונה שעברה, אבל זו חובה. בסוף זה נוגע לזה שאתה צריך לשמור על השחקן שלך. כלומר, אני לא הולך לתת ליריב שלי לקלוע".

בראדלי ביל נשאל לאן וושינגטון הולכת מכאן ואמר: "אני לא רוצה להישמע כמו חוכמולוג, אבל אנחנו הולכים למשחק מול שיקגו. אנחנו נותנים לקבוצות לדרוך עלינו והחרא הזה מתסכל. אז כן, אנחנו ממשיכים לשיקגו". על האווירה בחדר ההלבשה אמר הגארד המצטיין: "אין צחוקים, אין דיבורים, אף אחד לא מרוצה. אני מניח שהדבר החיובי היחיד הוא שנראה שאכפת לנו, אבל אנחנו צריכים להראות את זה במגרש".

בראדלי ביל שחקן וושינגטון עם דני אבדיה. רויטרס
מתוסכל. ביל מול אבדיה/רויטרס

ראסל ווסטברוק לא היה במצב רוח לדבר במסיבת העיתונאים שאחרי המשחק, והיא נמשכה 90 שניות בלבד אחרי שסיפק תשובות קצרות ונראה מתוסכל. ווסטברוק היה קמצן במילים אחרי ההפסד ואמר: "זה הפסד, זה מה שזה. למה הפסדנו? לא יודע. אבדוק. למה אנחנו סופגים אחרי שאנחנו קולעים? לא יודע, אבדוק את זה".

כמובן שבוושינגטון עומדת כל הזמן שאלת מעמד המאמן, כשכל העיניים על סקוט ברוקס ועל חוסר יכולתו להוציא יותר מהקבוצה שלו. ביל נשאל על הניסיונות של ברוקס להגיב - שכללו בין השאר את הספסול של אבדיה, שלא פתח בחמישייה במחצית השנייה, ואת העובדה שהשתמש בכל פסקי הזמן שלו כבר ברבע השלישי. ביל: "תראו, המאמן מנסה לעשות את זה. רואים את הדברים הקטנים שהוא עושה. הוא מספסל שחקנים. אפשר היה לצפות שהדברים האלה יעבדו יותר ויחברו אותנו, אבל זה לא קורה".

ומה לגבי אבדיה? כתב NBC צ'ייס יוז ציין ש"ברוקס סיפר שהוא ישב עם אבדיה ורוי האצ'ימורה והתרכז איתם בעיקר על ההגנה, ובמיוחד במשק המעבר כי הם לא חוזרים מספיק מהר להגנה. אבל השיעור לא עבד, כי הוויזארדס שיחקו הגנה גרועה, ואבדיה במיוחד קיבל כמה סלים עליו במחצית הראשונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully