וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון הובסה 122:95 במיאמי, 4 נקודות לדני אבדיה

48 שעות אחרי שניצחו בפלורידה, הוויזארדס פיגרו כבר ב-37 הפרש והובסו ללא תנאי. הישראלי הוסיף 6 ריבאונדים וחסימה ב-16 דקות. בראדלי ביל נקלע למופע אימים עם 1 מ-14 מהשדה ו-7 נקודות. נאן ובאטלר כיכבו אצל סגנית האלופה

צפו בדני אבדיה מדבר על התקופה שלו בבידוד/חשבון הטוויטר של הוויזארדס

48 שעות בלבד אחרי שהפתיעו עם ניצחון בפלורידה, וושינגטון ודני אבדיה הובסו הבוקר (שבת) על ידי מיאמי 122:95 במשחק שהיה חד צדדי מתחילתו ועד סופו. אחרי שעצרו את מיאמי על 35 נקודות בלבד במחצית השנייה במשחק הקודם, סגנית האלופה התפוצצה עם 40 נקודות ברבע הראשון וכבר הובילה ב-37 הפרש ברבע השלישי, לפני ששחקני הספסל נכנסו ברבע האחרון. אחרי שקלע 13 נקודות בשני המשחקים האחרונים שלו, אבדיה פתח כרגיל בחמישייה. הוא החטיא את שני הניסיונות שלו מחוץ לקשת, אך סיים את המשחק הזה עם 4 נקודות (2 מ-5 מהשדה) והוסיף גם 6 ריבאונדים, חטיפה אחת וחסימה ב-16 דקות בלבד שקיבל הפעם. אבדיה, שקלע סל בחדירה בפתיחת הרבע השני וברבע השלישי הוסיף סל נוסף בצבע, היה פושר לעומת המשחקים הקודמים שלו, אך הוא ממש לא היה הבעיה של קבוצתו הלילה.

דני אבדיה וושינגטון. רויטרס
משחק שקבוצתו תרצה לשכוח. דני אבדיה/רויטרס

בראדלי ביל, מלך הסלים של הליגה שבמשחק הקודם עקף את מייקל ג'ורדן במספר המשחקים הרצופים שבהם הוא קולע לפחות 25 נקודות, נקלע למשחק בלהות כשהוא מחטיא את כל 13 הזריקות הראשונות שלו ומסיים עם 7 נקודות ב-1 מ-14 מהשדה (1 מ-7 מחוץ לקשת). ביל קבר שלשה ראשונה עמוק בתוך הרבע השלישי שבו המשחק כבר היה גמור וירד למנוחה ארוכה. ביל היה עם 0 מ-12 כבר במחצית הראשונה והוא הראשון לעשות את זה מאז או ג'יי מאיו ב-2008. זו גם הפעם הראשונה שהוא לא הצליח לקלוע בספרות כפולות מאז דצמבר 2018.

ראסל ווסטברוק, שלא שיחק בניצחון הקודם, חזר לחמישייה ו"כיכב" במיוחד בטור האיבודים עם 6 מתוך ה-17 של קבוצתו והוסיף 13 נקודות ו-3 אסיסטים בלבד. מנגד, מיאמי נהנתה מתרומה יפה מאוד של שני שחקני הספסל שלה. קנדריק נאן הוביל עם 25 נקודות וטיילר הירו תרם 14. באם אדבאיו קלע 21 נקודות וג'ימי באטלר היה בכל מקום עם 14, 9 אסיסטים, 8 ריבאונדים ו-3 חטיפות. וושינגטון, שנפלה למאזן של 14:5, תשחק שוב בראשון בערב אצל שארלוט, שם מצפה לאבדיה קרב רוקיז מסקרן נגד לאמלו בול.

בראדלי ביל וושינגטון. רויטרס
ככה בערך נראה המשחק שלו. בראדלי ביל על הפרקט לצד באם אדבאיו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully