וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצא נגד ה-NBA, וממשיך להדהים בכל יום מחדש: הלילה הסוער של לברון ג'יימס

עודכן לאחרונה: 5.2.2021 / 11:50

כוכב הלייקרס מתח ביקורת חריפה על ההחלטה לקיים את משחק האולסטאר, אבל ב-NBA מתמקדים גם בשיאים שלו, ובעובדה שהוא ממשיך להשתפר גם בשלהי הקריירה. וגם: כוננות בארצות הברית לקראת ההכרזה בנוגע לתאונה של קובי בריאנט

לברון ג'יימס יוצא נגד ה-NBA, בציטוטים חריגים. אחרי הניצחון 93:114 הלילה (בין חמישי לשישי) על דנבר, כוכב הלייקרס ביקר בחריפות את ההחלטה לקיים את משחק האולסטאר גם השנה, למרות סיכומים מוקדמים שלא ייערך בשל נגיף הקורונה והפגרה המקוצרת בין סיום העונה שעברה לפתיחת העונה הנוכחית.

השבוע הודיעו ב-NBA על קיומו של סופ"ש האולסטאר במתכונת מצומצמת, ב-7 במרץ באטלנטה, כשייערך רק משחק הכוכבים המסורתי, ללא התחרויות המסורתיות הנלוות. לטענת ג'יימס, מדובר בהפרה של הסכם.

"לא ברור לי אנחנו בכלל מקיימים את האולסטאר הזה. מבחינתי, ההחלטה הזו היא סטירת לחי בפרצוף של השחקנים", אמר ג'יימס. "יש לי אפס אנרגיות ואפס התרגשות לקראת המשחק השנה. תכננתי מנוחה של חמישה ימים, ועכשיו אני אצטרך להגיע לאולסטאר. אהיה שם פיזית, אבל לא מנטלית. זאת החלטה לא חכמה".

האמירות של לברון מצטרפות לציטוטים של מספר שחקנים נגד קיום האולסטאר, כולל כוכב סקרמנטו דיארון פוקס. "אם להיות כן, זאת החלטה די מטופשת", אמר רכז הקינגס בנוגע לקיום המשחק. "אם אנחנו עוטים מסיכות ומקבלים הוראות קפדניות לאורך כל העונה, מה הטעם לקיים את האולסטאר? הכסף מניע את העולם, כמו תמיד. זה מה שזה".

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס, מאוכזב. ברקע קוואי לאונרד, לוס אנג'לס קליפרס. GettyImages
החלטה לא מובנת. לברון/GettyImages

כך או כך, בזמן שלברון מבקר את ה-NBA, בליגה ממשיכים להלל אותו. הלילה עשה לברון עוד צעד כדי למצב את עצמו כאחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה, כשעבר את ווילט צ'מברליין והתברג במקום השלישי בכל הזמנים בסלי שדה. לברון היה זקוק לשלושה סלי שדה בלבד כדי לעקוף את סקורר העבר האגדי, והגיע לציון הדרך כבר ברבע הראשון, כשהוא מסיים את המשחק עם 12 סלי שדה, 27 נקודות, 10 ריבאונדים ו-10 אסיסטים.

ללברון יש כעת 12,682 סלי שדה בקריירה, ורק קארל מלון (13,528) וקארים עבדול ג'באר (15,837) מקדימים אותו. בכלל, לברון ממשיך לשבור שיאים בעונתו ה-18 בליגה, כשהוא בגיל 36, ולא מראה סימני האטה. הוא עומד על ממוצעים של 25 נקודות, 8 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, מעמיד עד כה העונה את אחוזי השלשות הטובים בקריירה (41%), ועומד כעת על רצף של 23 משחקים עם לפחות 15 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים - הרצף הארוך בהיסטוריה.

כמו כן, הגיע ג'יימס הלילה ל-800 משחקים עם 25 נקודות ומעלה - עוד נתון שממקם אותו בראש טבלת כל הזמנים. קארים עבדול ג'באר (793 משחקים), קארל מאלון (789) ומייקל ג'ורדן (769) מדורגים אחריו.

"אני מרגיש שאני שחקן טוב יותר השנה בהשוואה לעונה שעברה", אמר לברון בסיום, והמספרים מוכיחים את הטענה שלו. גם דריימונד גרין מופתע מהיכולת של ג'יימס, שהולך ומשתבח עם השנים. "למה לברון ממשיך להשתפר? איך זה קורה?", צייץ.

* ב-TMZ מדווחים שהרשות לאומית לבטיחות בתעופה בארצות הברית, תודיע ביום שלישי הקרוב על סיבת התרסקות המסוק של קובי בריאנט, בתאונה שבה נספה שחקן העבר האגדי של הלייקרס לצד שמונה בני אדם נוספים, כולל בתו ג'יאנה.

ההודעה מגיעה אחרי חקירה מאומצת, קצת יותר משנה אחרי התאונה הקשה. עדיין לא ברור אם תיחשף בשלישי סיבה חדשה שטרם נודעה, או שמא ייחשפו פרטים נוספים על מה שכבר פורסם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully