וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימי רדנאפ: "אני חושב שיורגן קלופ ירצה לעבור לבאיירן מינכן בקרוב"

קשר העבר ופרשן "סקיי" התייחס לדברים שאמר מאמן ליברפול בנוגע לרכש. רוי קין: "הם יחכו עוד 30 שנה לאליפות בדרך הזו"

תקציר: מנצ'סטר סיטי מביסה 1:4 את ליברפול באנפילד/ספורט 1

הרבה תסכול בליברפול בעקבות ההפסד 4:1 למנצ'סטר סיטי, שברחה בפסגה לעשר נקודות ומשחק חסר. קשר העבר והפרשן ג'יימי רדנאפ טען שיורגן קלופ ירצה בטח לעבור לאמן את באיירן מינכן לאור התסכול שלו מחוסר היכולת לחזק את מרכז ההגנה של ליברפול.

יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
ירצה לעבור לבאיירן מינכן? קלופ/רויטרס

וירג'יל ואן דייק וג'ו גומז סובלים מפציעות ממושכות וגם ג'ואל מאטיפ גמר את העונה אחרי שנפצע נגד טוטנהאם. ליברפול הצליחה לחזק את החולייה האחורית בבן דייויס מפרסטון ואוזאן קבאק משאלקה לקראת סיום החלון. למרות זאת, קלופ הביע תסכול אחרי ההפסד לברנלי מכך שלא קיבל את האפשרות להוציא סכום גדול על בלמים בחלון ההעברות.

האלופה כרגע במקום הרביעי עם 40 נקודות אחרי 23 משחקים, 27 נקודות פחות ממה שהיו לה בשלב הנוכחי בעונה שעברה. כשנשאל לגבי הסגל שלו אחרי ההפסד לברנלי אמר קלופ: "ברור שמישהו אחר מקבל את ההחלטות, זה תמיד היה כך. אם אנשים מופתעים מזה, אני לא יכול לעזור להם. אנחנו חושבים אם אנחנו יכולים להשתפר או לא ואני נותן המלצות. אני לא יכול לבזבז כסף, זה לא עובד כך. אני לא מקבל את ההחלטות האלה ומעולם לא קיבלתי".

רדנאפ התייחס לדברים ב"סקיי" אחרי ההפסד לסיטי ואמר: "המילים שיורגן אמר היו מעניינות מאוד, הרגשתי שהוא מתוסכל כי הוא רצה שחקן חדש. הבעיה הייתה שמי ליברפול יכולה לרכוש כדי להחליף את ואן דייק? אתה לא יכול להוציא 60-50 מיליון ליש"ט על שחקן כשאתה יודע שהשחקן הכי טוב שלך חוזר מפציעה באפריל. זה יכול לגרום יותר בעיות ממה שזה יועיל. הופתעתי ממה שיורגן אמר ואולי בעוד שנתיים הוא ירצה לעזוב כדי לאמן קבוצה כמו באיירן מינכן. זה תמיד היעד הכי גדול עבור שחקנים ומאמנים גרמנים. אני חושב שהוא מתוסכל, אבל אני משוכנע שהוא יהיה בסדר כשהשחקנים הטובים של ליברפול יחזרו לפני סוף העונה".

קשר העבר של מנצ'סטר יונייטד ופרשן "סקיי" רוי קין אמר: "ליברפול היא אלופה רעה. אם היא תמשיך לשחק כך, היא תמתין עוד 30 שנה עד האליפות הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully