וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי ניצחה 1:2 את שפילד יונייטד, רק 0:0 ללסטר

מאונט (43) וז'ורז'יניו (58 בפנדל) סידרו לבלוז ניצחון 3 ב-4 משחקים ופער נקודה מהטופ 4. טוטנהאם ניצחה 0:2 את ווסט ברומיץ'

תקציר: שפילד יונייטד - צ'לסי 2:1/ספורט 1

המחזור ה-23 בפרמייליג נמשך היום (ראשון) עם שלושה משחקים בנוסף למשחק בין ליברפול למנצ'סטר סיטי. טוטנהאם את ווסט ברומיץ' 0:2 ואילו לסטר סיטי פספסה הזדמנות להיצמד למקום השני עם 0:0 נגד וולבס. צ'לסי חתמה את הערב עם 1:2 בחוץ מול שפילד יונייטד.

שחקן טוטנהאם הארי קיין. רויטרס
חזר מפציעה, חזר לכבוש. קיין/רויטרס

טוטנהאם - ווסט ברומיץ' 0:2

אחרי שלושה הפסדים רצופים ושני משחקים ללא כיבוש, התרנגולים קיבלו יריבה בהזמנה וחזרו למסלול הניצחונות. העליונות של טוטנהאם לא הוטלה בספק מהשריקה הראשונה ואחרי כמה החמצות, צמד בזק במחצית השנייה עשה עבורה את העבודה. הארי קיין הבקיע ראשון בדקה ה-54, סון יונג-מין הכפיל בדקה ה-58 והקבוצה של ז'וזה מוריניו עלתה לפחות זמנית, למקום השביעי. ווסט ברום ספגה הפסד רביעי בחמשת המשחקים האחרונים והיא עודנה שקועה עמוק מתחת לקו האדום. גארת' בייל לא שותף במדי טוטנהאם.

עוד בוואלה!

יורגן קלופ המתוסכל מודה: "כרגע, ליברפול לא במירוץ האליפות"

לכתבה המלאה
ג'יימי ורדי לסטר. רויטרס
חוזר לעניינים. ג'יימי ורדי/רויטרס

וולבס - לסטר סיטי 0:0

המדורגת שלישית קיבלה בחזרה את ג'יימי ורדי אחרי פציעה. ורדי נכנס רק כמחליף בדקה ה-61, אך הוא לא הצליח לסייע לקבוצתו להשיג ניצחון, שהיה מצמיד אותה למקום השני. וולבס, שניצחה את ארסנל במחזור הקודם, רושמת עוד משחק שבו היא לא מצליחה להבקיע ללא ראול חימנס החלוץ הבכיר שלה.

ז'ורז'יניו שחקן צ'לסי. רויטרס
ניצחון שלישי בארבעה משחקים תחת טוכל. ז'ורז'יניו חוגג/רויטרס

שפילד יונייטד - צ'לסי 2:1

הבלוז המשיכו במגמה החיובית מאז חילופי המאמנים והשיגו ניצחון שלישי בארבעה משחקים תחת תומאס טוכל ושני ברציפות בחוץ. מפה לשם צ'לסי במקום החמישי מרחק נקודה אחת בלבד מליברפול. האורחת עלתה ליתרון בדקה ה-43 עם שער קבוצתי יפה. טימו ורנר נשלח לעומק בצד שמאל, הוא העביר מסירת רוחב יפה משמאל ומייסון מאונט בעט יפה פנימה את ה-0:1. אנטוניו רודיגר כבש שער עצמי בדקה ה-54, אבל צ'לסי הצליחה בכל זאת להשיג את השער המכריע בדקה ה-58. טימו ורנר שוב סידר לבלוז פנדל, ז'ורז'יניו בעט מדויק בלי הקפיצה לפני הבעיטה וקבע 1:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully